جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: روحیه انقلابی و استقامت ملت ایران برگرفته از روحیه شهدای والامقام است.

جانشین فراجا: روحیه انقلابی ملت ایران برگرفته از روحیه شهداست

به گزارش قدس انلاین، سردار قاسم رضایی سه شنبه ۱۸ مهرماه در آیین گلباران و ادای احترام به مزار سردار شهید ندیری فرمانده اطلاعات عملیات لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب (ع) که در نخستین روز از هفته فرهنگی شهرستان ساوه در روستای محمود آباد زادگاه این شهید انجام شد،  اظهار کرد: زیارت مزار مطهر شهدا توفیق بسیار بزرگی است که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روستای محمودآباد ۱۶ شهید و سه جاویدالاثر را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: تقدیم این تعداد شهید به همراه سردار شهید ندیری که از افتخارات این روستاست این روستا را به ام القرا و خطه مردان و زنان انقلابی تبدیل کرده است.

سردار رضایی افزود: سردار شهید ندیری نقش والایی در موفقیت عملیات های دوران دفاع مقدس نظیر عملیات رمضان و محرم داشته است و نقش آن در شناسایی و باز کردن معابر عملیاتی بی بدیل است.

وی با بیان اینکه شهیدان واقعا زنده اند و روح شهدا همواره نظاره گر همه ماست، گفت: روحیه انقلابی و استقامت ملت ایران برگرفته از روحیه شهدای والامقام است.

جانشین فراجا با تاکید بر تداوم راه شهدا اظهار کرد: پیروی از راه شهدا موجب سعادت انسان است و باید آحاد مختلف مردم به ویژه جوانان با تاسی به الگو و سیره شهدا راه آنان را ادامه دهند.

جانشین فرماندهی انتظامی کل کشور به همراه فرمانده انتظامی استان مرکزی، فرماندار و مسئولان شهرستان پس از ادای احترام به مقام سردار شهید ندیری در گلزار شهدای روستای محمود آباد به گلزار شهدای شهرستان ساوه واقع در امامزاده سید علی اصغر علیه‌السلام رفته و گلزار شهدای این شهر را گلباران و با مقام شامخ شهدا تجدید پیمان کردند.

جانشین فراجا: روحیه انقلابی ملت ایران برگرفته از روحیه شهداست

سردار رضایی قرار است در ادامه سفر به ساوه که همزمان با هفته فراجا و آغاز هفته فرهنگی ساوه انجام شد در یادواره سردار شهید ندیری و ۵۸۰ شهید ساوه شرکت کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.