۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
کد خبر: 923771

برج علم و فناوری فارس با حضور وزیر علوم و مدیر اجرایی و معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور افتتاح شد.

برج علم و فناوری فارس افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان فارس طی مراسمی برج علم و فناوری استان فارس با حضور وزیر علوم و مدیر اجرایی و معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور امروز، ۲۰ مهرماه در شیراز افتتاح شد.

محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری  گفت: بحمد الهی با افتتاح برج علم و فناوری فارس، بستر لازم برای پذیرش شرکت‌های دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری فراهم شد.

وی با بیان اینکه با افتتاح این برج، ٧٠ شرکت‌های دانش‌بنیان و ٣٠ هسته فناور در این مکان مستقر خواهند شد، افزود: با استقرار این مراکز، فعالیت‌های آنان رشد و توسعه پیدا خواهد کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تأکید برا ینکه قطعاً پارک علم و فناوری استان فارس می‌تواند در حمایت و پذیرش شرکت‌های دانش‌بنیان و هسته‌های فناور موثر باشد، گفت: پارک علم و فناوری استان فارس از یکی از پارک‌های موفق است و اقدامات آن می‌تواند سرمشق سایر پارک‌ها باشد.

احداث برج پارک علم و فناوری از مصوبات سفر اول رئیس جمهور کشورمان به استان فارس بوده است که امروز با حضور وزیر علوم و فناوری و معاون علمی، فناوری و دانش بنیان رئیس جمهور افتتاح شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.