مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر نفت سفید امسال با همکاری تعاون روستایی و امور عشایری استان توزیع شده است.

توزیع سوخت زمستانی درمناق و روستاهای سردسیری کهگیلویه وبویراحمد آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، سالار خشایی در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد: توزیع نفت سفید براساس کارت‌های بانکی سرپرستان خانوار انجام می‌شود و به علت مسدود شدن برخی روستاهای سخت گذر با بارش های پاییزی سهمیه یک ساله آن‌ها در کارت بانکی سرپرستان خانوار ذخیره می شود.

وی افزود: ارسال نفت سفید برای این خانوارها به صورت اعتباری است و فروشندگان نفت سفید هیچ گونه وجهی تا پایان سال پرداخت نمی‌کنند.

مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سهمیه نفت روستاهایی که سخت گذر نیستند به صورت ماهیانه ذخیره می‌شود، سهمیه خانوارهای یک تا چهار نفره ماهانه ۲۰۰ لیتر و بیش از پنج نفر ۴۴۰ لیتر ذخیره می‌شود.

خشایی اضافه کرد: در رابطه با تامین و توزیع نفت سفید هیچ مشکلی نداریم و ارسال فرآورده نفتی در استان به صورت روزانه خواهد بود.

وی از دهیاران و تعاونی ها در روستاها خواست هر چه سریعتر نسبت به تامین سوخت اقدام کنند تا ارسال نفت سفید برای آنها زودتر انجام شود.

مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد ادمه داد: ۱۳۷ عامل فروش نفت سفید شناسنامه دار در استان وجود دارد و عاملان توزیع نفت جمعیتی بالغ بر ۲۴ هزار خانوار را که بدون گاز طبیعی هستند را پوشش می‌دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.