وزارت امور خارجه آلمان با صادر کردن بالاترین سطح هشدار برلین، اتباع این کشور را از سفر به اراضی اشغالی فلسطین منع کرد.

آلمان به اتباع خود درباره سفر به اراضی اشغالی هشدار داد

به گزارش قدس انلاین به نقل از شبکه تلویزیونی یورو نیوز، دولت آلمان امروز یکشنبه به اتباع خود که درباره هرگونه سفر به اراضی اشغالی فلسطین هشدار داد.

در بیانیه صادره از سوی برلین در این خصوص آمده است افرادی که مایل به سفر به تل آویو، فلسطین یا لبنان هستند به دلیل «تشدید خشونت» در منطقه، لازم است از این کار اجتناب کنند.

این بالاترین سطح هشداری است که توسط دولت آلمان برای اتباع این کشور صادر شده است.

وزارت امور خارجه آلمان در بیانیه خود همچنین ادعا کرد که برای کمک به شهروندان آلمانی که مایل به ترک اراضی اشغالی هستند، «هر کاری که ممکن است» را انجام خواهد داد.

در حالی که جنگنده‌ های ارتش رژیم صهیونیستی همچنان از شمال تا جنوب نوار غزه را هدف حملات وحشیانه خود قرار می‌ دهند، ارتش رژیم صهیونیستی از افزایش تلفات نظامیان صهیونیست در جریان عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که پنجمین موشک ضدتانک امروز به سوی یگان‌ های ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان شلیک شد.

این در حالیست که المنار نیز اعلام کرد که دشمن صهیونیست از ساکنان شهرک های یفتاح، المناره، مرگلیوت و راموت نفتالی در الجلیل خواسته است که به پناهگاه بروند.

خبر دیگر اینکه به دنبال هدف قرار گرفتن منزل خانواده دردونه در جبالیا در شمال غزه ۹ نفر شهید و بیش از ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

همزمان وزارت داخلی غزه اعلام کرد که به سبب حملات هوایی رژیم صهیونیستی برخی محله‌ها با خاک یکسان شده و دهها نفر زیر آوار مانده اند.

وزارت داخلی غزه بر نیازم مبرم به کمک‌های خارجی به منظور از زیر آور بیرون آوردن اجساد در سایه عدم توان تیم‌های امدادی داخلی برای رسیدن به آنها تاکید کرد.

ای درحالی است که وزارت بهداشت غزه از شهادت بیش از ۲ هزار و ۳۲۹ نفر که در میان آنها ۷۰۰ کودک و ۴۰۰ زن دیده می‌شود و زخمی شدن بیش از ۹ هزار ۴۲ نفر که ۲۰۰۰ نفر از انها را کودکان و ۱۴۰۰ نفر را زنان تشکیل می‌دهند، خبر داد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.