عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یدداشتی نوشت: احتمالا هنوز نفهمیده‌اند که با عملیات رسانه‌ای نمی‌شود در زمین غزه در جنگ با طراحان هوشمند طوفان الاقصی به پیروزی رسید.

شمخانی: صهیونیست‌ها هنوز نفهمیده‌اند با عملیات رسانه‌ای نمی‌شود به پیروزی رسید

به گزارش قدس انلاین به نقل از خبرگزاری فارس، علی شمخانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در فضای مجازی، نوشت: اگر حماس برای اسرائیل طرح عملیات تهیه می‌کرد حتما بر حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه تاکید می‌نمود!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نام افزود: صهیونیست‌ها که برای حمله زمینی به غزه تبلیغات می‌کنند، احتمالا هنوز نفهمیده‌اند که با عملیات رسانه‌ای نمی‌شود در زمین غزه در جنگ با طراحان هوشمند طوفان الاقصی به پیروزی رسید.

 وزارت بهداشت غزه اعلام کرده که در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه شمار شهدا تاکنون به ۲۲۲۸ نفر رسیده است. 

بنابر گزارش شبکه الجزیره، وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد که تعداد زخمی‌های حملات رژیم صهیونیستی نیز به ۸۷۴۴ نفر رسیده است و بیشتر شهدا و زخمی‌ها نیز از زنان و کودکان هستند. 

 جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین روز به روز در حال گسترش است و این رژیم انتقام شکست خود در برابر نیروهای مقاومت را از غیر نظامیان می‌گیرد.

در همین ارتباط «می الکیلة» وزیر بهداشت فلسطین روز شنبه هشدار داد که اوضاع در نوار غزه خونبار بوده و اوضاع بهداشتی در این منطقه به شدت بحرانی است.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.