معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به افزایش تولید در این منطقه در ۶ ماهه نخست سالجاری از افزایش ۴۰ درصدی صادرات خبر داد.

صادرات از منطقه آزاد چابهار ۴۰ درصد افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، محمد هدائی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت منطقه آزاد چابهار و حضور سرمایه‌گذاران فعال سبب افزایش فعالیت‌های اقتصادی و فزونی صادرات شده است.

وی با اشاره به بهره برداری رسیدن واحدهای تولیدی جدید و به نتیجه رسیدن طرح توسعه در این منطقه افزود: در ۶ ماهه اول سالجاری میزان صادرات حاصل از تولید در این منطقه نسبت به ۶ ماهه اول سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته و این حاصل ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و ایجاد زیرساخت‌هایی است که سازمان جهت جهش تولید و صادرات و با حمایت از سرمایه گذاران فراهم کرده و تسهیل و تسریع در روند فعالیت‌های اقتصادی نقش بسزایی در این امر دارد.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: در نیمه نخست سالجاری تعداد واحدهای تولیدی صادراتی این منطقه با ۳۷ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۱۱ واحد رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: تعداد کشورهای هدف صادرات، افزایش ۱۰۰ درصدی داشته که درخور توجه است و ما برای عملیاتی کردن شعار سال مبنی بر رشد تولید و در جهت جهش صادرات از تمامی توان و ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.