رئیس کل دادگستری استان اصفهان از تشکیل ۲ کمیته برای رصد فعالیت‌های انتخاباتی به منظور پیشگیری از تبلیغات زودهنگام خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان: تبلیغات زودهنگام انتخاباتی در اصفهان رصد می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام اسداله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان در نشست ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی با اشاره به قانون نحوه و زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی اظهار کرد: با توجه به وجود قوانین مربوطه نحوه و زمان شروع و پایان تبلیغات نامزدهای انتخابات مشخص است و همه نامزدهای انتخابات موظف به رعایت قانون هستند.

وی از تشکیل و شروع به ‌کار ۲ کمیته زیرمجموعه این ستاد خبر داد و گفت: قانون‌گذار برخی از مصادیق تبلیغات زودهنگام انتخاباتی را مشخص کرده و برخی دیگر به دلیل تنوع در شیوه‌ها و شگردهای تبلیغاتی، در قانون مشخص نشده است.

جعفری تصریح کرد: ۲ کمیته با موضوع تبلیغات زودهنگام، زیرمجموعه این ستاد تشکیل شد و مشغول رصد فعالیت‌های انتخاباتی در فضای مجازی و فیزیکی شده است و چنانچه تخلفی مشاهده شود در این مرحله تذکر داده می‌شود.

رئیس ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی دادگستری کل استان اصفهان گفت: پس از تاییدصلاحیت‌ها و مشخص شدن کاندیداهای نهایی با تشکیل جلسات توجیهی با نامزدها، دست‌اندرکاران انتخابات و دستگاه‌های متولی که قانون مشخص کرده در مسیر پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی گام برخواهیم داشت.

وی ابراز امیدواری کرد با انسجام و هماهنگی بین نهادهای نظارتی و اجرایی، انتخابات پیش‌ رو، با سلامت و پرشور برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.