مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: برای اولین بار پیاده روی خانوادگی به صورت استانی و به مناسبت هفته تربیت بدنی در استان برگزار می شود.

برپایی پیاده روی خانوادگی در مازندران/ ۸۰۰ برنامه اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین، علی رجبی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام اینکه برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش از روز چهارشنبه ۲۶ مهر ماه با ورزش صبحگاهی آغاز خواهد شد اظهار داشت؛ بیش از ۸٠٠ برنامه فرهنگی و ورزشی در سراسر استان برای این هفته تدارک دیده شده که امسال سعی کردیم ویژه برنامه‌های این هفته به صورت کیفی‌تر برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه گفت: همایش ورزش صبحگاهی از ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه همزمان با همه شهرستان‌ها و با حضور مسئولان در محل بوستان ولایت ساری برای آقایان و سالن ورزشی سیدرسول حسینی برای بانوان برگزار می‌شود و پس از آن زنگ تربیت بدنی در همه مدارس استان نواخته خواهد شد.

رجبی برگزاری همزمان پیاده روی بزرگ خانوادگی در همه استان مازندران را رویدادی محوری و برای نخستین بار در هفته تربیت بدنی و ورزش اعلام کرد و افزود؛ ترویج و همگانی کردن ورزش با هدف نشاط اجتماعی، پیشگیری از بیماری و سلامتی آحاد جامعه و حتی توسعه ورزش قهرمانی یکی از رسالت‌های مهم دستگاه ورزش و جوانان است و بدین منظور همواره نگاه ویژه ای به همگانی کردن ورزش خواهیم داشت.

وی افزود؛ در حوزه فرهنگی نیز برنامه‌های مختلفی خواهیم داشت که پویش اهدا خون جامعه ورزش و جوانان در روز پنجشنبه و در سراسر استان یکی از برنامه‌های شاخص خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران مازندرانی در بازی‌های آسیایی هانگژو بیان داشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مراسم تجلیل از قهرمانان بازی‌های آسیایی و پار آسیایی در قالب برنامه یک شب با قهرمانان و پس از بازگشت ورزشکاران پار آسیایی با حضور مسئولان استانی برگزار خواهد.

رجبی در ادامه خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی روز شنبه ۲۹ مهرماه تمام اماکن ورزشی در اختیار دستگاه ورزش و جوانان مازندران به صورت رایگان در اختیار مردم استان قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.