عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی شب گذشته با حمله به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه روی دیگری از جنایت و کودک‌کشی را به جهانیان نشان داد.

سنگدوینی: رژیم صهیونیستی روی دیگری از وحشی‌گری را به دنیا نشان داد

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایسنا، رمضانعلی سنگدوینی ضمن محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه بیان کرد: بالغ بر ۷۰ سال است که مردم فلسطین به خصوص غزه با رژیم غاصب صهیونیستی و جنایتکار کودک‌کش در مبارزه هستند اما این جنایت تاکنون به این میزان سرسام‌آور و با وسعت زیاد نبود. جنایت اخیر رژیم صهیونیستی واقعا به شکل عملی خود را نشان داد که این رژیم، کودک‌کش است.

وی در ادامه اظهار کرد: حمله به کودکان و زنان مظلوم و بیمارانی که افرادی غیرنظامی بودند هیچ توجیهی ندارد. این بیمارستان در غزه برای درمان مردم بود و مردم برای مداوا به این بیمارستان مراجعه می‌کردند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه لجن‌ترین و کثیف‌ترین کاری بود که یک فرد در عالم می‌تواند انجام دهد که رژیم صهیونیستی با حیوان‌صفتی این کار را انجام داد. رژیم صهیونیستی کودکان و زنان مظلوم فلسطین را به خاک و خون کشید.

سنگدوینی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در محکومیت این جنایات گسترده روز چهارشنبه راهپیمایی گسترده‌ای انجام دادند. باید گفت ننگت باد ای رژیم غاصب کودک‌کش.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.