کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی، قدامات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم شجاع، زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی را محکوم کردند.

تجمع کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی

به گزارش قدس خراسان به نقل از وب دا، پزشکان، کادر پرستاری و سایر کارکنان بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به همراه روسا و مسئولان این مراکز با تجمع در محوطه بیمارستان ها جنایات روزهای اخیر رژیم سفاک صهیونیستی علیه مردم شجاع، زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی به ویژه حمله به بیمارستان معمدانی و به شهادت رساندن کادر درمان و صدها تن از مردم مظلوم غزه را محکوم کردند.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه در حاشیه این مراسم اظهار کرد: با توجه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله ناجوانمردانه به بیمارستان غزه و شهادت صدها تن از مظلومین و افراد غیرنظامی این تجمع با هدف محکومیت اقدامات وحشیانه این رژیم برگزار شد.

دکتر محمد دهقانی اضافه کرد: این تجمع هم زمان با بیمارستان های سراسر کشور،در تمام بیمارستان های مشهد ، با محوریت شورای فرهنگی مراکز در محوطه بیمارستان ها به مدت ده دقیقه با حضور پرسنل با بصیرت درمان برگزار شد

وی با تاکید بر اینکه این تجمع با رعایت کامل اصول حرفه ای برگزار شد تصریح نمود:حین این تجمع تدوام خدمت به بیماران توسط کادر درمان حفظ گردید و هیچگونه اختلالی در امر ایمنی و مراقبت بیمار به وجود نیامد.

در این اجتماع همگانی و هم زمان در بیمارستان ها تمام مسئولین، اعضای هیئت علمی و پرسنل بیمارستان ها حضور پرشور داشتند و افراد حاضر در این تجمعات با شعار مرگ بر اسرائیل ،خشم خود را نسبت به جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی ابراز کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.