قهرمان کشتی آزاد المپیک سیدنی معتقد است حسن یزدانی نمی تواند کشتی با تیلور را مدیریت کند.

دبیر: یزدانی از تیلور عقب می افتد، بهم می ریزد

علیرضا دبیر که در سال های اخیر حساسیت ویژه ای روی کشتی حسن یزدانی و دیوید تیلور به خرج داده، دلایل تکرار شکست یزدانی را بیش از مسائل روحی و روانی می داند. 
رییس فدراسیون کشتی درباره شکست مجدد حسن یزدانی از دیوید تیلور در وزن 86 کیلوگرم رقابت‌های جهانی بلگراد گفت: یزدانی یکی از استثناهای کشتی ایران است. او 9 مدال دارد، زحمت می‌کشد و چارچوب را رعایت می‌کند. همچنین حریف یزدانی هم یک کشتی‌گیر استثنایی و قهرمان جهان و المپیک است. همه ما یک گربه سیاه داشتیم که بدن ما به بدن او نمی‌خورد.

دبیر با اشاره به نقطه ضعف برنده مدال طلای المپیک 2016 عنوان کرد: یزدانی از لحاظ کشتی خیلی کامل‌تر از تیلور است، اما نقطه منفی حسن همان نقطه مثبت تیلور است. وقتی حسن آقا از حریفش عقب می‌افتد، به‌هم می‌ریزد. او در فینال مسابقات جهانی بلگراد در حال مدیریت کشتی بود. هر کسی می‌تواند در این باره نظر بدهد، اما از نظر من او در فینال کُنده را کشید و باید چهار امتیاز می‌گرفت. وقتی حسن عقب می‌افتد، هُل می‌شود. همچنین کتف حسن هم خراب بود و من می‌دانم چه شرایطی داشت. تیم جدیدی برای مسابقات المپیک گذاشته‌ایم. کار ما برای المپیک خیلی سخت است و کشتی‌گیران حاضر در قهرمانی جهان و المپیک می‌دانند چه می‌گویم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.