تنها استخر قوچان، پس از هزارو ۳۰۰ روز انتظار بازگشایی شد.

بازگشایی تنها استخر قوچان،، پس از هزارو  ۳۰۰ روز انتظار

به گزارش قدس خراسان، تنها استخر عمومی  قوچان که ابتدا به بهانه کرونا و پس‌ازآن تعمیر و بهسازی تعطیل‌شده بود، صبح امروز مجدد راه‌اندازی شد تا مردم بتوانند از ابتدای آبان از  آن بهره ببرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان، در حاشیه بازگشایی مجدد این استخر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اختصاص ۵۵٠ میلیون تومان از محل اعتبارات نوسازی و بهسازی اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و  یک میلیارد و ٣٠٠ میلیون تومان نیز از محل مسئولیت‌های اجتماعی این استخر بازسازی شد.

حسن باقری گفت:  این استخر به علت برخی ناملایمات با مشکلاتی روبرو شد و موتورخانه آن از کار افتاد که همین امر موجب تعطیلی سه سال و نیمی آن شداما  پیگیری‌های انجام‌شده و ورود شورای تأمین و دستور رسیدگی به حل مشکلات بازسازی شد.
شهرستان قوچان در شمال خراسان رضوی قرار دارد.

وی با تأکید بر این که نبود استخر از دغدغه‌های مهم مردم این شهرستان و مسؤولان در سال‌های اخیر بود بیان کرد: بهسازی و نوسازی این طرح حدود سه ماه به طول انجامید و اقداماتی، چون تعویض ٨٠ درصدی موتورخانه، تعبیه سیستم‌های گرمایش و سرمایش پس از ٢٠ سال، نصب سقف ساندویچ پنل، ایجاد کمدهای لباس با قفل الکترونیکی در آن انجام‌شده است.

تنها استخر عمومی قوچان با حضور جمعی از مسؤولان محلی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و محمدرضا طالقانی پیشکسوت کشتی و رئیس اسبق فدراسیون کشتی دوباره شروع به کارکرد.

این استخر در اوایل دهه ۸۰ دایر شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.