حملات وحشیانه جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مسکونی غزه همچنان قربانی می‌گیرد.

جنگنده‌های صهیونیست منازل ساکنان غزه را بر سرشان ویران می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز همچنان مناطق مختلف نوار غزه را هدف حملات خود قرار دادند به طوری که محله الجنینه واقع در شرق شهر رفح و یک محله دیگر در مرکز شهر خانیونس در جنوب غزه دقایقی قبل شاهد حملات این جنگنده‌ها بود.

تنها طی چند ساعت گذشته بیش از ۳۰ فلسطینی بی گناه در جریان حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه غزه به شهادت رسیده اند.

در این حملات تعداد زیادی از خانه‌های مسکونی بر سر اهالی آنها ویران شدند. حملات جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مسکونی در شمال غزه به ویژه منطقه التوام و دیرالبلح در مرکز غزه نیز ادامه دارد.

تنها در یک مورد از حملات این جنگنده‌ها علیه مناطق مسکونی، خانه خانواده زعرب واقع در رفح برسر اعضای آن ویرانی شد که به دنبال این حمله وحشیانه دست کم ۹ تن شهید شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اطراف یک مرکز درمانی در شهر غزه را بمباران کردند. علاوه بر حملات هوایی، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز مناطق مختلف نوار غزه را زیر آتش حملات خود قرار داده است.

از سوی دیگر کادر درمانی بیمارستان القدس در غزه اعلام کردند که در سایه تهدیدات ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر بمباران بیمارستان، این مکان را ترک نخواهند کرد.

مدیرکل وزارت بهداشت غزه نیز در گفتگو با الجزیره تاکید کرد: ما باید تا آخرین لحظه به کار خود ادامه دهیم. ما هرگز این مکان را ترک نخواهیم کرد.

وی بیان کرد: بیمارستان‌های نوار غزه در حال حاضر مملو از آوارگان فلسطینی است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.