۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
کد خبر: 926565

ژوزه مورینیو یکی از مربیانی است که باشگاه های عربستان سخت در تلاش هستند تا او را جذب کنند.

مورینیو گران‌ترین مربی تاریخ می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، طبق اعلام روزنامه کوریره دلو اسپورت ژوزه مورینیو با دستمرد ۵۰ میلیون یورویی در راه ترک رم و پیوستن به لیگ عربستان است.

این سرمربی سرشناس پرتغالی در تابستان مورد توجه تیم های سرشناس عربستانی قرار گرفت اما او با رم قرارداد داشت و تصمیم گرفت که در این تیم باقی بماند.نتایج ناامید کننده رم با مورینیو در فصل جاری باعث شده است تا آقای خاص روزهای سختی را تجربه کند و در آستانه اخراج از این تیم قرار داشته باشد.

جالوروسی با مورینیو در هشت بازی که در رقابت‌های سری A به میدان رفته تنها یازده امتیاز کسب کرده تا در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار گیرد.رم که یکی از مدعیان قهرمانی در فصل جاری فوتبال ایتالیا بود اکنون با تیم صدرنشین میلان ۱۰ امتیاز اختلاف دارد و این باعث شده تا شانس این تیم برای رسیدن به صدر بسیار کم شود.

طبق اعلام روزنامه کوریره دلو اسپورت الاتحاد و الاهلی دو مشتری جدی مورینیو هستند که حاضر هستند برای جذب او دستمزد ۵۰ میلیون یورویی به آقای خاص بدهند.مورینیو در صورت قبول این پیشنهاد به گران قیمت ترین سرمربی تاریخ فوتبال جهان تبدیل خواهد شد. کوریره دلو اسپورت نوشت که به احتمال خیلی زیاد مورینیو وسوسه شود و رم را به مقصد فوتبال عربستان ترک کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.