چلسی و آرسنال امروز به مصاف یکدیگر می‌روند تا دربی حساس و تماشایی لندن را برگزار کنند.

چلسی-آرسنال؛ جدال دوستان قدیمی در استمفوردبریج!

به گزارش قدس آنلاین، چلسی امشب در چارچوب رقابت‌‎های هفته نهم  لیگ برتر در ورزشگاه استمفوردبریج روبه‌روی  آرسنال به میدان خواهد رفت. 

شاگردان مائوریسیو پوچتینو فصل را بسیار بد شروع کردند و حتی در مقطعی زمزمه‌هایی درباره اخراج این مربی از سوی مالکان و مدیران کم طاقت و عجیب این باشگاه به گوش می‌رسید. به نظر می‌آمد بحرانی که گریبانگیر این تیم شده قرار نیست به این راحتی از میان برداشته شود. 

اما سه بازی اخیر ورق را برای آبی‌های لندن برگرداند. آن‌ها حالا سه پیروزی متوالی در تمامی رقابت‌ها در کارنامه دارند و مصمم هستند که دیگر به روند دشوار قبل برنگردند و بتوانند روی نوار پیروزی پیش بروند. 

بازی برابر آرسنال که دربی جذاب لندن لقب دارد، همیشه از حساسیت خاصی برای این تیم برخوردار بوده و حالا به نظر می‌رسد که این حساسیت بیش از پیش افزایش پیدا کرده و آن‌ها با انگیزه بیشتری قدم به این دیدار خواهند گذشت. 

از سوی دیگر هم توپچی‌ها تمام توان‌شان را به کار خواهند گرفت تا روند شکست ناپذیری که این فصل در لیگ برتر به ثبت رسانده‌اند را حفظ کنند و همچنان نشان دهند که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در رقابت‌های این فصل هستند. 

شاگردان  آرتتا در حال حاضر هم امتیاز با تاتنهام صدرنشین در جایگاه دوم جدول رده‌بندی ایستاده‌اند و منتظر کوچک‌ترین لغزشی از سوی تیم حریف هستند تا بتوانند جای آن‌ها را در رده اول به خودشان اختصاص دهند و امیدوار هستند که این بار اشتباهات فصل گذشته را تکرار نکنند. 

آمار هم به سود آرسنال است و به آن‌ها این نوید را می‌دهد که می‌توانند در پی کسب چهارمین پیروزی متوالی برابر چلسی باشند. آن‌ها در سه بازی اخیر با نتایج 2-4، 0-1 و 1-3 برابر این حریف برنده بوده‌اند و این آمار و همچنین شرایط فعلی دو تیم باعث شده که بسیاری آن‌ها را مدعی اصلی پیروزی در بازی امروز بدانند. 

یکی از اتفاقات جالب این دیدار هم تقابل پوچتینو و آرتتاست. این دو نفر پیش از این در زمانی که هر دو در مستطیل سبز توپ می‌زدند، در پاری سن ژرمن با یکدیگر هم بازی بودند و رابطه بسیار خوبی با هم داشتند. 

آرتتا بارها از اینکه سرمربی فعلی چلسی در آن زمان مانند یک برادر با او رفتار کرده صحبت کرده است و در نشست خبری پیش از این بازی هم تاکید کرد که در طول این سال‌ها عملکرد پوچتینو را به دقت زیر نظر داشته و چیزهای بسیاری را از سبک بازی تیم‌های او یاد گرفته است. 

حالا باید دید تقابل جذاب این دو مربی که رابطه صمیمانه‌ای هم در بیرون از زمین با هم دارند به بازگشت آرسنال به صدر با امید به لغزش تاتنهام منتهی خواهد شد یا این چلسی است که زنگ خروج از بحران را به صورت رسمی به صدا درخواهد آورد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.