پارک ۶ هکتاری میراشرف اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی افتتاح شد.

پارک ۶ هکتاری میراشرف اردبیل افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین،  محمود صفری روز شنبه در مراسم افتتاح این طرح گفت: طی چند سال اخیر اعتبار مورد نیاز برای توسعه فضای سبز در پنج منطقه اردبیل به‌صورت متوازن مورد توجه قرار گرفت و هدف این بود تا با راه‌اندازی فضای سبز در نقاط مختلف میزان سرانه فضای سبز ارتقا یابد.

وی افزود: پارک میراشرف با تامین اعتبار لازم از محل بازآفرینی شهری در چهار ماه فعالیت و اجرا آماده بهره‌برداری شد و برای احداث فرهنگسرای این پارک هم ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده که به‌زودی عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

صفری ادامه داد: این طرح در جهت خدمات‌رسانی و ایجاد نشاط عمومی مردم اجرا شده و چندین طرح عمرانی هم در حاشیه شهر در دست اجرا قرار گرفته که تکمیل آنها منجر به عمران و آبادانی شهر می‌شود.

وی از توسعه فضای سبز در ورودی‌های شهر اردبیل خبر داد و گفت: با توسعه فضای سبز در ورودی شهر و دیگر نقاط هدف این است که سرانه فضای سبز به سرانه استاندارد کشوری نزدیک بشود.

آیت‌الله سیدحسن عاملی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل هم در این آیین گفت: شهرداری و شورای شهر اردبیل در راه‌اندازی پارک میراشرف که یکی از خواسته‌ها و مطالبات اهالی این منطقه است همت کرده و شایسته است که خدمات‌رسانی به این مناطق بیش از گذشته افزایش یابد.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر و شهردار باید پاسخگوی مردم باشند ، افزود: اهالی و ساکنان محلات سیزده‌گانه مشکلات خود را بدون واهمه به خبرنگاران و رسانه‌ها بیان کنند تا این مشکلات در صحن شورا پخش و نسبت به رفع آن اقدام شود.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: البته در سال‌های اخیر اقدامات خوبی از سوی شورا و شهرداری اردبیل در مناطق سیزده‌گانه صورت گرفته و چهره و سیمای شهر هم با ایجاد فضای سبز تعدیل شده است.

آیت‌الله عاملی گفت: شهر ما کویر نیست و شایسته نیست سرانه فضای سبز ما کمتر از میانگین کشوری باشد اعضای شورای شهر و شهردرای باید به فکر راه‌اندازی کمربند سبز در شهر باشند.

وی ساماندهی ساختمان‌های مسکونی در حاشیه شهر را خواستار شد و گفت: شهرداری اردبیل با تراکم و یا سایر راهکارهای دیگر می‌تواند ساختمان‌های فرسوده حاشیه شهر را ساماندهی کند.

علی نیکزاد ، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی هم در این آیین با بیان اینکه خدمات شهرداری اردبیل در خدمات‌رسانی به مردم قابل تحسین است ، افزود: اعضای شورای شهر اردبیل با تعامل بیشتر توانسته‌اند اقدامات شایسته‌ای را در مناطق سیزده‌گانه انجام دهند.

وی افزود: مردم از مسئولان دستگاه‌های اجرایی انتظار دارند خواسته‌ها و مطالبات ضروری به‌زودی تحقق یابد.

نیکزاد ضمن ابراز همدردی با مردم غزه که مورد حمله نیروهای صهیونیستی قرار گرفته ، افزود: کشتار مردم غزه توسط رژیم جعلی اسرائیل از سوی تمامی کشورهای مسلمان محکوم است و اسرائیل با این همه جنایت و کشتار، نهایت شرارت و اشغالگری در فلسطین و کشتار مردم بی‌گناه را به دنیا ثابت کرد.

وی ادامه داد: رژیم غاصب همواره به دنبال این بود که ایران اسلامی به انرژی هسته‌ای دست نیابد تا بدون هیچ واهمه‌ای در خاورمیانه جولان بدهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.