مسعود اطیابی گفت: برای علاقه‌مندان به فیلم سینمایی تگزاس هم می‌گویم که مراحل پیش تولید این فیلم به آخر خط رسیده و این فیلم به زودی راهی پرده سینماها خواهد شد.

کارگردان «هتل»: تگزاس 3 به زودی به سینما می‌آید

فیلم هتل توانست با ثبت فروش ۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان و جذب حدود ۹۵ هزار مخاطب در روز جمعه ۲۸ مهر ماه، رکورد پرفروش‌ترین روز اکران یک فیلم را که پیش از این در اختیار فیلم «فسیل» بود به نام خود کند.

مسعود اطیابی که فیلم‌های پرفروشی چون «تگزاس»، «انفرادی»، «بخارست»، «دینامیت» و... در کارنامه فیلم‌سازی خود دارد در خصوص آخرین ساخته‌اش؛ هتل گفت: حدود سه چهار سال پیش محمد شایسته فیلمنامه فیلم هتل را به من نشان داد؛ در ابتدا برای ساخت آن تردید داشتیم اما امسال پس از اکران فیلم «بخارست» و موفقیت آن،  بار دیگر متن این فیلم خوانده شد و امیر برادران که نویسنده  سرشناسی است به جمع ما آمد و ما را همراهی کرد. متن اصلی با توجه به فضای امروز به روز شد و در نهایت شروع به کار کردیم. به این ترتیب «هتل» ساخته و پخش شد.

او درخصوص موفقیت فیلم‌هایش و فروش آن‌ها اظهار کرد: من برای ساخت فیلم به نیاز مخاطب فکر می‌کنم. مسایل اجتماعی و روحی مردم را در نظر می‌گیرم و دوست دارم سالن سینما برای مردم مکانی حال خوب کن باشد که با خنده از سالن خارج شوند .  شاید همین مساله باعث شده فیلم‌های من دیده شود.

این کارگردان با بیان اینکه سوژه فیلم هایش متاثر از شرایط جامعه است، افزود: غیر از سوژه، شخصیت ها و وقایع و حادثه ها از شرایط سیاسی و اجتماعی الگو برداری می‌شوند ولی این مهم است که نویسنده و کارگردان و بازیگرها خودشان نیز با مسائل جامعه درگیر باشند و آشنایی داشته باشند تا شوخی ها طبیعی تر به نظر برسد و این حس به مردم انتقال داده شود که ما نیز با آنها هم درد و همدل هستیم.

اطیابی گفت: مخاطبان می‌توانند همچنان منتظر کارهای کمدی از او باشند. او خبر داد: برای علاقه‌مندان به فیلم سینمایی تگزاس هم می‌گویم که مراحل پیش تولید این فیلم به آخر خط رسیده و این فیلم به زودی راهی پرده سینماها خواهد شد.

خبرنگار: نیایش احمدی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.