سید صولت مرتضوی با بیان اینکه اندوه جنایت بمباران بیمارستانی در غزه بر مملکت وجود انسان های آزاده باقی خواهد ماند، گفت: دولت های اسلامی باید تمام توانشان را برای برخورد جدی با این جنایت بسیج کنند.

وزیر کار: دولت‌های اسلامی تمام توانشان را برای برخورد با جنایت صهیونیست‌ها بسیج کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در بمباران بیمارستانی در غزه گفت: اندوه جنایت بمباران بیمارستانی در غزه بر مملکت وجود انسان های آزاده باقی خواهد ماند و سند شرمش در تاریخِ بشریت گردن آویز رژیم صهیونیستی خواهد شد.

وی افزود: دولت‌های اسلامی باید تمام توانشان را برای برخورد جدی با این جنایت بسیج کنند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در نتیجه تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه بیش از ۳۷۸۵ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۱۳ هزار نفر نیز زخمی شده‌اند.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های صهیونیستی بیش از ۱۰۰۰ نفر به شهادت رسیده و یا زخمی شده اند.

بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت حماس علیه صهیونیست‌ها در روز شنبه هفته قبل، کابینه رژیم اشغالگر قدس ضمن اعمال محاصره همه‌جانبه و جلوگیری از ورود غذا، دارو، برق، سوخت و حتی آب به نوار غزه، دستور آغاز حملات گسترده به این منطقه را صادر کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.