صدها تن از شهروندان بلگراد پایتخت صربستان، امروز (یکشنبه) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایان رژیم صهیونیستی با حضور در میدان مرکزی این شهر، تظاهرات کردند.

تظاهرات صدها تن از حامیان فلسطین در صربستان

به گزارش  قد سانلاین به نقل از ایرنا، در این اجتماع شهروندان صرب اعم از مسیحی و مسلمان و سایر ملیت ها، شعار "فلسطین آزاد و اسرائیل تروریست است" سردادند.

در این تظاهرات اعضای جامعه اسلامی بلگراد، فعالان نهادهای مدنی و حقوق بشری و تعدادی از ایرانیان مقیم بلگراد، سفیر فلسطین، سفیر جمهوری اسلامی ایران و دیپلمات های ایرانی نیز حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، سفیر فلسطین در جمع تظاهرکنندگان جنایات فاشیستی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

رژیم صهیونیستی که از مقابله با مقاومت فلسطین و لبنان سرخورده شده و هر روز شکست های زیادی را در کارنامه خود ثبت می کند، بمباران مناطق مسکونی، درمانی و دینی غزه را تشدید کرده تا شاید بتواند با کمک های نظامی و سیاسی آمریکا، خود را از مهلکه نجات بدهد.

وزارت بهداشت فلسطین روز یکشنبه ۳۰ مهر اعلام کرد که در جریان حملات ارتش رژیم صهیونیستی از شب گذشته تا صبح امروز به منطقه مرکزی نوار غزه، بیش از ۱۱۰ شهروند فلسطینی شهید شده اند.

این وزارتخانه شمار شهدای حملات نظامیان صهیونیستی به این منطقه را تاظهر امروز چهار هزار و ۳۸۵ و شمار زخمی ها را ۱۳ هزار و ۵۶۱ نفر اعلام کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.