۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
کد خبر: 927607

مدیر روابط ملی و بین الملل حوزه علمیه خراسان از مشارکت این حوزه در برگزاری کنفراس بین المللی «قرآن کریم در اندیشه امام خامنه‌ای» در کشور سوریه خبر داد.

اندیشه قرآنی رهبر انقلاب به سوریه می‌رود

حجت‌الاسلام جواد معین از برگزاری کنفراس بین المللی «قرآن کریم در اندیشه امام خامنه ای» در کشور سوریه خبر داد و گفت: در راستای مأموریت‌های حوزه علمیه خراسان در خصوص تعامل سازنده و اثربخش با مراکز علمی بین‌الملل، حسب تفاهم انجام شده با جامعه المصطفی العالمیه، به عنوان مشارکت‌کننده در کنفراس بین‌المللی «قرآن کریم در اندیشه امام خامنه‌ای» همکاری کرده و در این رویداد حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: بنا به درخواست کنفرانس مربوطه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان نیز به عنوان عضو هیئت امنای این کنفرانس معرفی شده است.

مدیر روابط ملی و بین‌الملل حوزه علمیه خراسان افزود: اساتید، طلاب و پژوهشگران می‌توانند با ارسال مقاله در زمینه‌های مرتبط با اندیشه‌های قرآنی رهبر انقلاب، در این فراخوان در دو بخش نگارش مقاله و ترجمه شرکت کنند.

یادآور می شود این کنفرانس با مشارکت جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی سوریه و لبنان، دفتر مقام معظم رهبری در سوریه، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سوریه،حوزه علمیه خراسان، دانشگاه علوم اسلامی رضوی و جامعة آل‌البیت(ع) العالمیه برگزار خواهد شد. رویداد همایش در اسفندماه 1402 خواهد  بود و مهلت ارسال مقالات نیز تا 7 بهمن 1402 می‌باشد.

شخصیت و سیره قرآنی رهبر انقلاب و اندیشه‌های قرآنی ایشان در موضوعات سیاسی، اداری، اجتماعی، اخلاقی، خانوادگی، اقتصادی، نظامی و... از جمله محورهای موضوعی این کنفرانس است.

همچنین ترجمه آثار فارسی، انگلیسی، فرانسوی و... به زبان عربی مورد پذیرش دبیرخانه کنفرانس قرار خواهد گرفت.

محمد ولیانپور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.