معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی از ثبت نام ۳۲۷ نفر در انتخابات مجلس در این استان خبر داد.

ثبت نام ۳۲۷ داوطلب انتخابات مجلس در استان مرکزی

به گزارش قدس آنلاین،  بهنام نظری صبح امروز در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار تاکنون ۳۲۷ نفر در استان برای شرکت در انتخابات ثبت نام کرده اند.

وی تصریح کرد: ستاد انتخابات استان در زمان تبلیغات بستر تبلیغات را برای همه نامزدها به یک اندازه فراهم خواهد کرد و باید از همه ظرفیت‌ها برای حضور گسترده مردم در انتخابات بهره گرفت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی بیان کرد: بحث شفافیت  و سلامت انتخابات از همه بسیار بالایی برخوردار است و در این دوره شفافیت تبلیغات بسیار مورد تاکید است، به طوری که هرگونه تبلیغات خارج از عرف رصد خواهد شد، مراودات مالی نامزدها در این دوره از مسیر یک شماره حساب ثابت خواهد بود، خارج از این مسیر توسط شورای نگهبان، هیات نظارت و هیات های اجرایی رصد خواهد کرد. 

نظری ادامه داد: سلامت انتخابات نگاه یک سویه به یک جریان نیست، هیچ دستگاه، ارگان و نهاد دولتی حق حمایت از هیچ نامزدی را ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن. ۱۳ابان گفت: راهپیمایی امسال با توجه به اتفاقات اخیر در منطقه و تلاش دشمن برای ضربه زدن به کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی تاکید کرد: راهپیمایی امسال تنها مختص به دانش آموزان نیست، بلکه اقشار مختلف مردم باید اهمیت این موضوع را درک کرده و حضوری گسترده در مراسم ۱۳ آبان داشته باشند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.