مدیرکل پزشکی قانونی خراسان رضوی گفت: میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات و حوادث ترافیکی در این استان طی ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۱۴.۵۳ درصد افزایش یافته است.

مرگ و میر ناشی از حوادث ترافیکی در خراسان رضوی حدود ۱۵ درصد افزایش یافت

به گزارش قدس خراسان، آریا حجازی اظهار کرد: میزان فوتی ناشی از تصادفات و حوادث ترافیکی در استان خراسان رضوی از ۷۴۳ مورد در ۶ ماهه نخست سال گذشته به ۸۵۱ مورد در ۶ ماهه نخست امسال رسیده است.

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان رضوی ادامه داد: طی این مدت ۲ هزار و ۴۷۷ مورد فوتی در استان خراسان رضوی رخ داده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۲ هزار و ۲۸۴ مورد بوده، ۸.۵ درصد افزایش یافته است و بیش از ۳۴ درصد از فوتی‌های امسال مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

وی با اشاره به این که فوتی ناشی از حوادث ترافیکی از جمله مرگ‌های غیر طبیعی به شمار می‌رود گفت: حوادث ترافیکی امسال بیش از ۴۸ درصد و بیشترین موارد فوتی ناشی از مرگ‌های غیرطبیعی این استان را به خود اختصاص داده است.

حجازی افزود: مرگ‌های غیرطبیعی طی ۶ ماهه نخست سال گذشته هزار و ۶۰۳ مورد بوده که با افزایش حدود ۱۰ درصدی به هزار و ۷۶۱ مورد در ۶ ماهه نخست امسال رسیده است.

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان رضوی ادامه داد: در نیمه نخست امسال به ترتیب ۹۹ نفر بر اثر اصابت جسم سخت، ۸۰ نفر بر اثر سقوط از بلندی، ۷۶ نفر بر اثر سوختگی، ۶۲ نفر بر اثر حادثه کار ، ۳۳ نفر بر اثر غرق شدگی، ۲۹ نفر بر اثر مسمومیت با گاز منواکسیدکربن و ۲۲ نفر بر اثر برق گرفتگی در استان خراسان رضوی فوت کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.