استاندار خراسان رضوی گفت: پدافند غیرعامل در زمره بهترین روش‌های دفاعی است که موجب کاهش آسیب‌پذیری زیرساخت‌های ملی و مراکز حیاتی حساس و مهم می شود و تداوم فعالیت‌های ضروری و در نهایت پایداری ملی را به دنبال دارد.

توجه به پدافند غیرعامل پایداری ملی را به دنبال دارد

به گزارش قدس خراسان به نقل از استانداری خراسان رضوی در متن پیام یعقوبعلی نظری به مناسبت هفته پدافند غیرعامل  آمده است: راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تهدیدات، متکی بر دفاع همه جانبه است و در این راستا از تمامی مولفه‌های قدرت در امر تامین حداکثری منافع و امنیت ملی بهره‌برداری می‌شود.

استاندار خراسان رضوی افزود: سیاست‌های کلی نظام، در پدافند غیرعامل، اقداماتی غیر مسلحانه است که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری‌، ارتقای پایداری ملی، تداوم فعالیت‌های ضروری و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدات و اقدامات نظامی دشمن می‌ شود و نقش بی بدیل حاکمیت در این حرکت پیش رونده و پیش برنده قابل توجه و حائز اهمیت خواهد بود.

وی در ادامه پیام خود آورده است: سازمان‌ها و نهادهای وابسته به نظام با درک عمیق از تمامی تهدیدات و به ویژه تهدیدات نوین اقدامات پدافند غیرعامل را سرلوحه کار خود قرار داده اند و با آمادگی و هوشیاری کامل ضمن شناسایی و رصد و پایش تهدیدات و روند تغییرات آنها با تکیه بر اصول و ملاحظات مربوطه در مسیر تحقق اهداف پدافند غیرعامل به عنوان بخش‌های مختلف بدنه نظام اقدام نموده اند.

نظری افزود: همکاران و متولیان پدافند غیرعامل، در حفظ و بقای زیرساخت‌های امنیت پایدار مراکز محوری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لحظه‌ای درنگ به خود راه نداده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.