فرمانده یگان انتظامی متروی پایتخت از دستگیری یک جاعل چک پول در ایستگاه متروی چیتگر خبرداد.

جاعل اسکناس در ایستگاه مترو دستگیر شد

به گزارش قدس‌آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ عباس کرمی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال افزایش کلاهبرداری و جعل اسکناس در چند ایستگاه‌ مترو، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران مستقر در ایستگاه‌های مترو شهر تهران قرار گرفت و در همین راستا نیز گشت‌زنی‌های هدفمند برای دستگیری این فرد آغاز شد.

وی ادامه داد:‌ تحقیقات ادامه داشت، تا اینکه روز گذشته گزارشی از کلاهبرداری با چک پول تقلبی به دست ماموران مستقر در ایستگاه متروی چیتگر رسید، در همین راستا نیز بلافاصله ماموران در محل حاضر شده و با استفاده از شگردهای پلیسی متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده یگان انتظامی متروی تهران با بیان اینکه در بررسی اولیه از متهم مبلغ ۲۰ میلیون ریال اسکناس تقلبی کشف شد، گفت: متهم در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود مبنی بر تولید و توزیع چک پول‌های تقلبی در ایستگاه‌های مترو تهران اعتراف کرد.

کرمی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم آغاز شده است. متهم نیز به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.