رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی لندن راجع به تحولات اخیر فلسطین، گفت: حمایت از رژیم صهیونیستی نفعی برای مردم آمریکا ندارد.

رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی لندن: حمایت از رژیم صهیونیستی نفعی برای آمریکا ندارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، مسعود شجره رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی لندن با حضور در برنامه «ساعت به وقت قدس» اظهار کرد: بیشتر رسانه ها تحت نفوذ صهیونیستها هستند و آنها در دولتها هم توانسته اند جایگاه هایی برای خودشان ایجاد کنند.

وی افزود: وقتی آمریکا زیر فشار صهیونیست‌ها قرار می گیرند، منفعتی برای کشور و مردمش ندارد. تازه آمریکا قدرتمند است و اینگونه از آن سوءاستفاده می شود، چه برسد به کشورهایی چون امارات که قدرت بین المللی ندارند و فقط یک مغازه نفت فروشی هستند.

وی افزود: این حقیقت ها دارد آشکار می شود و مردم می بینند و روز به روز آگاه تر می شوند. تبلیغات نمی خواهد و فقط کافی است مردم این حقیقت ها را بدانند و بفهمند وقتی ظلم سیستماتیک پرورش داده می شود و از آن حمایت صورت می گیرد خطر آن فقط برای فلسطینی ها نیست.

رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی لندن یادآور شد: اکنون فشارها بر کشورهایی که از نظر نظامی و سیاسی و اقتصادی از این دولت خبیث حمایت می کنند بالا می رود. 24 سال پیش بود که ما اولین گزارشمان را درباره اینکه سیستم خبیث صهیونیستی یک سیستم آپارتاید است آماده کردیم. آن موقع مردم با این گزارش شوکه شدند اما اکنون تمام ارگانهای حقوق بشری این را اعلام کردند و برای همه عادی شده است. اما هنوز عده ای از سیاستمداران خبیث دنیا جلوی این کار را می گیرند و بازیهای سیاسی می کنند اما مردم آگاه شده اند.

شجره در  برنامه «ساعت به وقت قدس» تاکید کرد: آگاهی مردم علی رغم تمام اعمال قدرت صهیونیستها بر رسانه ها و سیاستمداران رو به افزایش است. مردم دنیا هستند که باید بیدار شوند. وقتی اجازه داده شود ظلم مطلق در یک جای دنیا حاکم شود، اثر این بر تمام دنیا خواهد بود.

رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی لندن گفت: دنیا طوری است که دیگر نمی شود گفت این طرف خیابان عدالت داریم آن طرف خیابان ظلم می کنیم! دیگر دنیا یک روستا شده است. وقتی می گوییم عدالتخواه هستیم این عدالت را باید برای همه بخواهیم و از فلسطین آن را آغاز کنیم. کمک به ظالم و سیستم ظالم پروری آنجا حل نشود، جای دیگر دنیا هم حل نمی شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.