همزمان با تشدید درگیری بین رژیم صهیونیستی با حماس، منابع خبری روز شنبه از نزدیک شدن ناو جنگی فرانسه به فلسطین اشغالی خبر دادند.

استقرار کشتی جنگی فرانسه در مدیترانه برای کمک به رژیم صهیونیستی

به گزارش قد سانلاین به نقل از  خبرگزاری فارس،  همزمان با وعده رئیس جمهور فرانسه  در کمک رسانی به تل آویو منابع خبری روز شنبه از نزدیک شدن ناو جنگی نیروی دریایی فرانسه به فلسطین اشغالی همزمان با تشدید درگیری بین رژیم صهیونیستی با حماس خبر دادند.

به گزارش منابع خبری به نقل از نیروی دریایی فرانسه، ناو جنگی کلاس «میسترال» برای پیوستن به ۲ فروند ناوچه موشک هدایت شونده به شرق مدیترانه اعزام کرد.

فرانسه مدعی است که این کشتی را برای کمک به تخلیه شهرونداتن فرانسه در فلسطین اشغالی عازم منطقه کرده است.

«امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه در روزهای اخیر در سفر به تل‌آویو بر همبستگی پاریس با رژیم صهیونیستی در جنگ با فلسطینیان تأکید کرد و از حزب‌الله و حماس به عنوان گروههای تروریستی یاد کرد و گفت: «اسرائیل در جنگ با تروریسم تنها نیست..

رئیس‌جمهور فرانسه  در دیدار با «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی از عملیات «طوفان الاقصی» حماس علیه مواضع رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و گفت: «حمله تروریستی هفتم اکتبر به اسرائیل، یک شوک برای فرانسه و جهان بود.»

ماکرون سپس ادامه داد: «هر آن‌چه در توان داریم را برای ابقای امنیت و ثبات اسرائیل و منطقه انجام می‌دهیم. هدف اول امروز آزادی بدون تبعیض گروگان‌ها است.»

در حالی که رژیم صهیونیستی از جمعه شب  حملات خود علیه نوار غزه را گسترده‌تر کرده، آمریکا  از رسیدن و استقرار دومین ناو هواپیمابر «آیزنهاور»در دریای مدیترانه خبر داد. 

به نوشته روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» آمریکا همزمان با تقویت حضور نظامی‌اش در غرب آسیا، به بهانه جلوگیری از دخالت طرف‌های ثالث در جنگ رژیم صهیونیستی با نوار غزه، این ناو هواپیمابر را در دریای مدیترانه مستقر کرده است. 

 ناو  گروه «یو اس اس آیزنهاور» به  ناو هواپیمابر «یو اس اس جرالد آر.فورد» که اوایل ماه جاری در دریای مدیترانه مستقر شد، می‌پیوندد. 

پایان پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.