رئیس قوه قضائیه گت: نقش تولید، اقتصاد و بنگاه‌های اقتصادی مجهول القدر است و در شرایط امروز کشور اهمیت این نقش را برای مقابله با جنگ ترکیبی و برای رفع تحریم‌های ظالمانه نمی‌دانیم.

محسنی‌اژه‌ای: در جنگ ترکیبی با دشمن قرار داریم

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه ظهر امروز در نشست با فعالان اقتصادی استان کرمان بیان اینکه در شرایط امروز کشور و در جنگ ترکیبی که با دشمن داریم نقش نقش تولید، اقتصاد و بنگاه‌های اقتصادی نقش بسیار مهمی است، اظهار داشت: این سوال وجود دارد که آیا این نقش برای مسئولان شناخته شده است.

وی با بیان اینکه اگر این نقش را ندانیم نمی‌توانیم حمایت لازم را از تولید و تولیدکننده داشته باشیم، افزود: با دانستن اهمیت این نقش می‌توان رفع موانع کرده و کمک لازم را به آنها بکنیم.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه نقش تولید، اقتصاد و بنگاه‌های اقتصادی مجهول القدر است، گفت: در شرایط امروز کشور نقش تولید، اقتصاد و بنگاه‌های اقتصادی برای مقابله با این جنگ ترکیبی و برای رفع تحریم‌های ظالمانه را نمی‌دانیم.

وی ادامه داد: اگر نقش آنها را می‌دانستیم برای وضع قوانین، مقررات و روش‌ها و برخورد با آنها و همچنین در ارتباط با کارهای حقوقی و غیرحقوقی با آنها متفاوت بودیم؛ سئوال اینجا است چه کسی باید این نقش را بیان کند.

محسنی اژه‌ای با بیان اینکه امروز مسائل اقتصادی در امنیت کشور و حتی مسائل فرهنگی و اجتماعی دخیل است و همه با هم مرتبط هستند، ادامه داد: واقعیت این است که اگر امنیت و فرهنگ هم مشکل داشته باشد اقتصاد ما هم با مشکل مواجه می‌شود و یک رابطه دو سویه است.

وی تصریح کرد: اگر اقتصاد ما درست نباشد، اگر معیشت ما مشکل داشته باشد، اگر کشور فقیر باشد و اگر تولید نباشد همه اینها بر امنیت و فرهنگ و مسائل اجتماعی ما اثرگذار است و سوال اینجا است که چه کسی باید اهمیت این مسائل و نقش دستگاه‌های مختلف را تبیین کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.