مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد از راه‌اندازی بازار موقت خودرو در مجیدیه خبر داد.

بازار موقت خودرو مجیدیه راه اندازی شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد، حسن کلیدری اظهار کرد: راه‌اندازی مجدد بازار موقت خودرو در ضلع جنوبی بازار قدیم خودرو مجیدیه به متراژ ۷ هکتار با ظرفیت دو هزار و ۵۰۰ خودرو از جمعه این هفته برگزار می‌شود.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد ادامه داد: در راستای حمایت از شهروندان جهت امنیت بیشتر نسبت به  خرید و فروش خودرو و همچنین جلوگیری از معامله خودرو به شکل غیر رسمی در حاشیه خیابان که موجب ایجاد گره‌های ترافیکی شده بود، مکان جدید به شکل موقت در نظر گرفته شده است.

وی گفت: عملیات اجرایی بازار مجیدیه با همکاری سازمان عمران و سازمان زمین و مسکن شهرداری ظرف مدت ۴۰ روز خاکریزی، تسطیح، پخش تراشه آسفالت صورت گرفته و مابقی عملیات شامل(احداث سکوی اداری، ایجاد کانکس های مدیریت، سرویس بهداشتی، اتاق پلیس آگاهی و اجرایی، سالن کارشناسی خودرو و همچنین ایجاد مسیرهای جداکننده بازار) انجام شده است.

کلیدری افزود: آماده سازی بازار جدید خودرو در زمینی به مساحت ۱۷.۵ هکتار واقع در بلوار شهید ساعی «شهرک طرق»در نظرگرفته شده که پس از انجام مطالعات اجتماعی، زیست محیطی و ...اقدامات لازم انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.