یار محمد چاریزهی رئیس شورای اسلامی شهرستان ایرانشهر از موسسه فرهنگی قدس در رابطه با توجه ویژه ای که به مسائل ومشکلات جنوب استان سیستان و بلوچستان داشته و دارد و علی الخصوص اینکه روزنامه قدس تنها روزنامه ای است که در جنوب استان دارای سرپرستی مستقل می باشد تقدیر و تشکر کرد.

قدردانی رئیس شورای اسلامی شهرستان ایرانشهر از موسسه فرهنگی قدس

به گزارش قدس آنلاین، یارمحمد چاریزهی رئیس شورای اسلامی شهرستان ایرانشهر با حضور در دفتر سرپرستی روزنامه قدس در جنوب سیستان و بلوچستان از بخش های مختلف آن بازدید نمود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ایرانشهر، در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های سرپرستی روزنامه قدس در جنوب سیستان و بلوچستان در زمینه های مطالبه گری و آگاه سازی افکار عمومی، گفت: پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس». به همین دلیل  مطالبه گری و حقگویی توسط خبرنگاران مجاهدتی بزرگ است و باید قدر دان آنها باشیم.

چاریزهی گفت: وظیفه شورا شهر،باید تلاش برای پیگیری مطالبات مردم باشد. امیدواریم با بهره‌گیری از تحلیل‌گری‌های روزنامه قدس مسیر درست را برای رفع مسایل و مشکلات مردم شهرستان ایرانشهر پیش بگیریم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ایرانشهر در این بازدید از ارشیو خبری سرپرستی روزنامه قدس در جنوب سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) دیدن نمود و بیان داشت:با توجه به گستردگی جنوب سیستان و بلوچستان سرپرستی روزنامه قدس توانسته به نحو احسن تمام منطقه را از نظر خبری تحت پوشش قرار دهد.

چاریزهی از مدیر عامل و مدیر مسوول موسسه فرهنگی قدس خواستار شد  که چند صفحه از روزنامه را جهت انعکاس مسایل و مشکلات و عملکرد مسوولین استانها  تخصیص دهند.

وی  اظهار نمود: در راستای  بررسی مشکلات مردم و پیگیری مطالبات آن‌ها رسانه‌ها و خبرگزاری ها نقش بی‌بدیلی دارند و باید بخشی از برنامه  های شورا کمک گرفتن از ظرفیت رسانه‌ها  و خبرگزاری های دغدغه مند انقلابی و سالم باشد.

وی بر گسترش همکاری دو سویه و اطلاع رسانی به موقع اخبار و گزارش های شهرستان ایرانشهر توسط روزنامه قدس و قدس آنلاین تاکید کرد.

حسین سپاهی سرپرست روزنامه قدس در جنوب سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار  گفت : نگاه ویژه و عمیق آستان قدس رضوی به مناطق محروم و مستضعف کشور در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، در نوع خود بی نظیر بوده و می باشد،  از طرفی جنوب استان سیستان و بلوچستان از دیر باز بعنوان منطقه  محروم  و فاقد امکانات رفاهی، آموزشی و... مطرح بوده است.

وی گفت: روزنامه وزین قدس با راه اندازی  سرپرستی مستقل در جنوب سیستان و بلوچستان  بعنوان پل ارتباطی قابل اعتماد میان مردم و مسوولان عمل نموده  و همواره در راستای اهداف مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می کند و تنها روزنامه ای است که در استان سیستان و بلوچستان دارای سرپرستی مستقل می باشد.

 سپاهی افزود:خبرنگاران همواره در پی تغییر و تحول مثبت در جامعه هستند تا روند توسعه کشور متوقف نشود و مسایل و مشکلات مردم برطرف گردد.  خبرنگاران باید  با نگرشی عمیق و بدون در نظر گرفتن علایق شخصی در تمامی حوزه‌ها به بیان حقایق ‌بپردازند که این اولویت سرپرستی روزنامه قدس در جنوب سیستان و بلوچستان است.

وی بیان داشت : ما امروز در دنیایی زندگی می کنیم که در آن جنگ، جنگ رسانه ها و روایت ها  می باشد، خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای جامعه هستند و باید با توجه به منافع مردم و دولت  حقایق را روایت کنند.

سرپرست روزنامه قدس در جنوب سیستان و بلوچستان گفت :خبرنگاران از مردم برای مسوولان و از مسوولان برای مردم می نویسند یا بهتر بگوییم پل ارتباطی میان مردم و مسوولان و بلعکس هستند  پس جا دارد مسوولان ادارات با اصحاب رسانه  تعامل و همکاری نمایند.

حسین سپاهی رسالت اصحاب رسانه را ارزشمند و مقدس دانست و هدایتگری و روشنگری جامعه را براساس سه اصل مهم صحت، دقت و سرعت ، ماموریت اصلی خبرنگاران توصیف کرد.

در پایان این دیدار یارمحمد چاریزهی رئیس شورای اسلامی شهرستان ایرانشهر از موسسه فرهنگی قدس در رابطه با توجه ویژه ای که  به مسائل ومشکلات  جنوب استان سیستان و بلوچستان داشته و دارد و علی الخصوص اینکه روزنامه قدس تنها روزنامه ای است که در جنوب استان دارای سرپرستی مستقل می باشد تقدیر و تشکر نمود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.