پیکر استوار یکم شهید «علی قربانی ریابی»، شهید مدافع امنیت که به دست اشرار مسلح در شهرستان «بمپور» استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بود، روز شنبه در زادگاهش شهرستان گناباد تشییع شد.

پیکر شهید مدافع امنیت در گناباد تشییع شد

به گزارش قدس خراسان، در این آیین که با حضور گسترده مردم و مسوولان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد، پیکر شهید قربانی ریابی بعد از تشییع از مصلی امام خمینی (ره) تا چهارراه شهید احمدیان برای خاکسپاری به زادگاهش روستای «ریاب» از توابع بخش مرکزی شهرستان گناباد منتقل شد.

آیین وداع با شهید استوار یکم علی قربانی ریابی شامگاه جمعه ۱۲ آبان بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در شهرستان گناباد برگزار شد و پیکر مطهر آن شهید روز شنبه بعد از تشییع برای خاکسپاری به زادگاهش روستای ریاب این شهرستان انتقال یافت.

در حمله تروریستی اشرار مسلح به واحدهای گشت کلانتری ۱۲ محمدان شهرستان بمپور استان سیستان و بلوچستان که چهارشنبه شب دهم آبان ماه در حال گشت زنی و تامین امنیت و آرامش بودند، استوار یکم شهید علی قربانی ریابی از پرسنل انتظامی شهرستان بمپور به شهادت رسید و چهار نفر از ماموران انتظامی مجروح شدند.

شهید استوار یکم علی قربانی ریابی پانزدهم آذر ۱۳۷۹ در شهرستان گناباد متولد شد و سرانجام شامگاه چهارشنبه ۱۰ آبان در حمله تروریستی اشرار مسلح به شهادت رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.