فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف قریب به ۴ تن انواع مواد مخدر و دستگیری ۵۳ قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در هفته گذشته در استان خبر داد.

کشف قریب به ۴ تن انواع مواد مخدردر هرمزگان

به گزارش قدس آنلاین، سردار علی اکبر جاویدان گفت: در راستای ادامه طرح های پاکسازی و به منظور مبارزه جدی با سوداگران مرگ و پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردمی در جهت ارتقا امنیت اجتماعی، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر کلیه محورهای مواصلاتی، طرح پاکسازی نقاط آلوده در سراسر استان به مدت یک هفته اجرا شد.

وی افزود: مأموران انتظامی استان در این مدت ضمن شناسایی و توقیف ۷ دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر، جمعا ۳ تن و ۹۶۸ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به شناسایی و جمع آوری ۳۴۰ معتاد متجاهر در هفته گذشته در استان، تصریح کرد: در این طرح با تلاش همه جانبه صورت گرفته ، ۱۷ قاچاقچی مواد مخدر، ۳۶ خرده فروش و توزیع کننده مواد شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به جمع آوری ۳۴۰ معتاد متجاهر و بلامکان در مدت یادشده، ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، بیان داشت: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در مبارزه با پدیده قاچاق کالا ، سوخت و مواد مخدر تلاش می‌کند لازم است شهروندان نیز هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.