۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
کد خبر: 932109

رئیس فدراسیون فوتبال می گوید مایل است بازی های هفته دهم لیگ برتر برگزار شود.

مخالفت تاج با لغو هفته دهم لیگ برتر

به گزارش قدس آنلاین، یکی از ابهامات این روزهای فوتبال ایران، برگزاری یا لغو دیدارهای هفته دهم لیگ برتر است. جایی که این مسابقات باید از ۲۱ تا ۲۳ آبان ماه و در سه روز برگزار شود که تقابل استقلال با تراکتور و جدال سپاهان برابر پرسپولیس مهم ترین دیدارهای این هفته هستند.

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی برای برگزاری دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برابر هنگ کنگ و ازبکستان که در روزهای ۲۵ و ۳۰ آبان برگزار می شود، خواستار تشکیل اردوی ملی پوشان از ۲۰ آبان است و به همین دلیل شایعاتی درخصوص احتمال لغو هفته دهم به گوش می رسید.

حالا نیز مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال که در سمینار سالانه صدور مجوز حرفه‌ای شرکت کرده بود، در خصوص احتمال برگزاری یا لغو این هفته از رقابت های لیگ گفت: من نمی توانم الآن بگویم هفته دهم لغو می شود یا نمی شود چون هر دو حالت ممکن است رخ بدهد.

او ادامه داد: جلسه ای را با حضور مسئولان سازمان لیگ با سرمربی و سرپرست تیم ملی برگزار خواهیم کرد تا در این خصوص تصمیم گیری شود. خود من مایل نیستم هفته دهم لغو شود مگر اینکه شرایط خاصی پیش بیاید.

تاج در پایان گفت: اعتقاد شخصی من این است که اگر بتوانیم بازی ها را برگزار کنیم، بهتر است. منتها اولویت تیم ملی یک بحث دیگر است. چون بالاخره مسابقات مقدماتی جام جهانی را در پیش دارد و باید تعاملی در این زمینه ایجاد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.