تیم فوتبال الهلال عربستان موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر مومبای‌سیتی هند را مغلوب کند.

تساوی جنجالی الشارجه و نسف/ الهلال به ماجراجویی نماینده هند پایان داد

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایرنا، از هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه ۲ دیدار برگزار شد.

از گروه D این مسابقات تیم فوتبال مومبای‌سیتی هند با قضاوت ادهم محمد میزبان الهلال عربستان بود که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر صفر نماینده عربستان به پایان رسید.

برای شاگردان ژورژه ژزوس در این دیدار، ابتدا میشل در دقیقه ۶۲ روی ارسال محمد البورایک با ضربه سر گل اول را به ثمر رساند و در ادامه الکساندر میتروویچ نیز در دقیقه ۸۵ روی ارسال مالکوم گل دوم را با ضربه سر وارد دروازه نماینده هند کرد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که مومبای‌سیتی در دقیقه ۵۴ با اخراج سینگ ۱۰ نفره شده بود.

با این نتیجه الهلال ۱۰ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت و مومبای‌سیتی بدون امتیاز در رتبه چهارم ایستاد.

در دیگر دیدار این ساعت، از گروه B تیم فوتبال نسف‌ قارشی ازبکستان میزبان الشارجه امارات بود که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

موسی مارگا ابتدا در دقیقه ۱۶ نماینده امارات را جلو انداخت اما در ادامه متیو لیما کروز موفق شد گل تساوی را در دقیقه ۸۱ به ثمر برساند. جیگاوری نیز در دقیقه ۸ یک ضربه پنالتی را برای نسف از دست داد.

تساوی جنجالی الشارجه و نسف/ الهلال به ماجراجویی نماینده هند پایان داد

دقایق پایانی این دیدار پرتنش دنبال شد و حواشی و جنجال زیادی داشت. یعقوب الحسانی با دریافت کارت قرمز مستقیم در دقیقه ۸۴ از زمین بازی اخراج و نورالدین داورونوف در دقیقه ۲+۹۰ با دریافت کارت زرد دوم به سرنوشتی مشابه دچار شد.

با این نتیجه الشارجه با ۸ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و نسف با ۷ امتیاز در رتبه دوم ایستاد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.