گروه های مقاومت اسلامی عراق به موشک های میان برد از نوع «اقصی ۱» مجهز شدند.

تجهیز مقاومت اسلامی عراق به موشک‌های میان برد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه ای اعلام کرد که در چارچوب پاسخگویی به جنایات ارتش رژیم اسرائیل در حملات به غزه تحت هدایت و مدیریت آمریکا، گروه‌های مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار موشک میان برد از نوع «اقصی ۱» را وارد مدار خدمت کردند.

مقاومت اسلامی عراق همچنین در بیانیه خود اشاره کرده که در برخی از عملیات‌های خود علیه پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در عراق و سوریه از این نوع موشک استفاده کرده است.

در متن کامل بیانیه گروه مقاومت اسلامی عراق که با آیه ۳۹ سوره حج ‌﴿أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ﴾ آغاز شده، آمده است: در پاسخ به جنایات رژیم اسرائیل در انجام حملات به غزه تحت هدایت و مدیریت آمریکا، گروه های مقاومت عراق اعلام می کند که موشک میان برد مدل «اقصی ۱» را وارد مدار خدمت کرده است.

در ادامه این بیانیه با اشاره به آیه ۲۱ سوره یوسف ( والله غالب علی أمره) آمده است که از این موشک برای هدف قرار دادن پایگاه های اشغالگران آمریکایی در عراق و سوریه در برخی از عملیات های این گروه مورد استفاده قرار گرفت.

مقاومت اسلامی عراق بیانیه خود را با آیه ۲۶ سوره آل عمران که می فرماید « وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ» یعنی فتح و پیروزی نصیب کسی نشود مگر از جانب خدای توانای دانا، به پایان برده است.

در روزهای گذشته پایگاه‌های نظامی ایالات متحده در عراق و سوریه در چندین نوبت هدف حملات پهپادی، راکتی و موشکی مقاومت اسلامی عراق قرار گرفت.

مقاومت اسلامی عراق به دنبال حمایت همه جانبه واشنگتن از رژیم صهیونیستی در حمله به غزه و پس از بمباران بیمارستان المعمدانی غزه توسط رژیم صهیونیستی، به آمریکا هشدار داده بود که از این پس حملات علیه پایگاه‌های آمریکایی در خاک عراق آغاز می‌شود.

بمباران و حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه همچنان در سی و دومین روز نیز ادامه دارد و در طول فقط سه جنایت شبانه این رژیم دستکم ۳۸ غیرنظامی فلسطینی از جمله زنان و کودکان شهید شده اند.

طبق آمار وزارت بهداشت فلسطین، طی یک ماه اخیر، بیش از ۱۰ هزار نفر در غزه شهید شدند که ۴۰ درصد آن‌ها کودک بودند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.