عضو شورای شهر بندرعباس گفت: نتایج ضعیف تیم فوتبال شهرداری بندرعباس زیر سوال است و شهردار باید جوابگوی هزینه چند میلیاردی باشد.

انتقاد رئیسی از نتایج ضعیف تیم فوتبال شهرداری بندرعباس

به گزارش قدس آنلاین،  اسماعیل رئیسی عضو شورای شهر بندرعباس امروز در نطق پیش از دستور یکصدو دومین جلسه شورای شهر بندرعباس ضمن محکومیت جنایات صهیونیست ها و درخواست از جامعه جهانی برای نشان دادن جنایات رژیم سفاک اسرائیل از عملکرد ضعیف تیم فوتبال شهرداری بندرعباس و عدم بکارگیری ظرفیت های بومی انتقاد کرد. 

رئیسی در صد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس که به علت ترک اعتراضی سه عضو و غیبت دو عضو دیگر به حد نصاب نرسید در نطق پیش از دستور شورا گفت:  جنایت های اخیر رژیم سفاک صهیونیستی در بمباران زنان و کودکان غزه در  نظر همه قوائد اخلاقی و سازمانهای بین المللی غیر قابل پذیرش است این حجم از شیاطین صفتان در کشتار و تکه تکه کردن زنان، کودکان و سالمندان نشان دهنده پستی و رذالت غاصبینی است که شیاطین روزگار در پوست انسان هستند رخ میدهد. قاتلینی پست تر از حیوان که اسم انسان نهادن بر آنها توهینی بزرگ به جوامع انسانی و چه بسا به حیوانات است.

اسماعیل رئیسی ادامه داد:  امروز غیرت مسلمین باید به جوش آید و فریاد دادخواهی آنها به گوش جهانیان برسد. نسل کشی مسلمانان در فلسطین و نیز جنایات کور تروریستی در منطقه نتیجه اقدامات حضور فرزند نامشروع شیطان بزرگ آمریکا و غده سرطانی اسراییل در منطقه است که سکوت و بی تفاوتی برخی کشورهای اسلامی منطقه آن را پرورش داده است. جای تعجب نیست که حامیان لجام گسیخته این کودک کش همان آدم سوزان و مثله کنندگان فلوجه، ویتنام، هیروشیما، افغانستان و حالا هم فلسطین که بانگ پوچ دموکراسی سرمیدهند لیکن خود مروجین اول و آخر وحشی گری در مقابل چشم جهانیانند و با تمام وقاحت از جنایتکاران صهیونیستی دفاع میکنند

اسماعیل رئیسی در ادامه نطق پیش از دستور خود نسبت به نتایج ضعیف و غیر قابل دفاع تیم فوتبال شهرداری بندرعباس  انتقاد کرد و تصریح کرد: از باب دلسوزی و تذکر به شهردار بندرعباس عملکرد ضعیف تیم فوتبال شهرداری با هزینه کرد آنچنانی از بودجه شهرداری و بی مدیریتی در این حوزه مورد نقد می باشد.  مواردی که در فضای مجازی، تماس شهروندان و مراجعه حضوری مردم به جهت نتایج ناموفق فصل قبل و چند بازی این فصل تیم شهرداری بندرعباس که از نزدیک در ورزشگاه شاهد آن بودم و مطالبه گری جوانان و تماشاگران عزیز استان مبنی بر سابقه ناموفق سرمربی فعلی شهرداری و نتیجه ضعیف آن مورد انتقاد جدی ورزش دوستان بود. مطالبه گری عمومی مردم در زمینه ورزش و ما بعنوان نماینده مردم باید به این مطالبه گری عمومی توجه داشته باشیم.  

وی خطاب  به شهردار بندرعباس افزود:  رویه غلط و اشتباه گذشته را تکرار نکنید. بنده در همین صحن شورا این تذکرات را داده ام که مدیریت تیم شهرداری با توجه به نتایج ضعیف نیاز به تغییر دارد و شهرداری باید ورود جدی کند اما متاسفانه گوش شنوایی وجود نداشته و ندارد و اتفاق مثبتی رخ نداده است.

وی گفت:  پول بیت المال به هدر می رود و شهردار باید پاسخگوی هزینه چند میلیاردی باشد.  

اسماعیل رئیسی انتقاد خود را به سمت ظرفیت های ورزشی استان برد و تصریح کرد:  از ظرفیت مربی و کادر فنی و بازیکنان بومی برای هدایت این تیم استفاده نمی شود. علیرغم اینکه ما در فصل گذشته ۱۵میلیارد و پانصد میلیون تومان و فصل جدید ۱۸میلیارد و پانصد میلیون تومان در سال ۱۴۰۲  هزینه برای این تیم اختصاص داده شده حق و سهم
بازیکنان و مربی بومی در جایگاه تیم شهرداری بندرعباس دیده نمی‌شود. 

وی با بیان این نکته که ۹۰ تا ۹۵ درصد بازیکنان غیر بومی هستند، گفت:  آیا  سیاست و توصیه شورا و شعار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری این بود؟!  جای بسی تاسف است که جوانان این شهر نادیده گرفته می شوند و حق آنها ضایع می‌شود. برای چندمین بار بر مبنای دلسوزی به شهردار تذکر میدهم چنانچه تصمیم درست و جدی در مدیریت کادر فنی و استفاده از ظرفیت های بومی و ماندگار گرفته نشود حتما برخورد جدی تری خواهیم کرد و به هیچ وجه از حق جوانان استان هرمزگان و ورزشکاران کوتاه نخواهیم آمد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.