سردار آزمون موفق ترین لژیونر ایران در هفته گذشته بود که توانست نخستین گل خود برای تیم ایتالیایی را به ثمر برساند اما سایر بازیکنان به موفقیت چشمگیری دست پیدا نکردند.

شاهکار سردار آزمون بین لژیونرها؛ ناکامان ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا/ گزارش عملکرد لژیونرها

به گزارش قدس انلاین به نقل از مهر، لژیونرهای ایرانی در هفته‌ای که گذشت سردار آزمون موفق شد برای نخستین بار در این فصل سری آ ایتالیا گلزنی کند و سهم بسیار زیادی در برتری «آ اس رم» مقابل لچه ایفا کرد. این تیم با گلزنی سردار و لوکاکو در لحظات پایانی بازی توانست بازگشتی رویایی داشته باشد تا همچنان امیدوار به موفقیت در فصل جاری سری آ باقی بماند.

سردار آزمون و درخشش بی نظیر

در شبی که تیم «آ اس رم» در هفته یازدهم «سری آ» با یک گل از «لچه» عقب بود و به نظر نمی‌رسید دیبالا و لوکاکو دو مهاجم تیم رم بتوانند تغییری در نتیجه بازی ایجاد کنند «خوزه مورینیو» برگ برنده خود را رو کرد. در دقیقه ۷۳ سردار آزمون را وارد زمین کرد تا آخرین برگ برنده خود را رو کرده باشد. آزمون موفق شد در نودمین دقیقه بازی با یک ضربه سر دقیق و تماشایی دروازه لچه را باز کند و نه تنها اولین گل فصل خود برای رم را ثبت کند بلکه در ادامه، بازیکنان رم که انگیزه مضاعفی گرفته بودند توانستند با گل «لوکاکو» نتیجه را دو بر یک به سود خود به پایان برسانند.

سردار آزمون در این فصل ۶۴ دقیقه به زمین رفته بود و با این گل توانست شایستگی‌های خود را اثبات کند و خود را در دل هواداران رم جای دهد.

ناکامان ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا/ گزارش عملکرد لژیونرها

مهدی طارمی و تداوم روزهای افت

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در دیدار این تیم مقابل «آنتورپ» در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا که با برتری دو بر صفر پورتو همراه بود از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داشت. او ۶۸ دقیقه در زمین حضور داشت اما تلاشش برای گلزنی بی ثمر بود.

آمار و ارقام او نشان می‌دهد طارمی این روزها شرایط خوبی را در پورتو پشت سر نمی‌گذارد و امیدوار است بتواند در هفته‌های آتی به روزهای اوج خود در پورتو بازگردد.

ناکامان ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا/ گزارش عملکرد لژیونرها

علیرضا جهانبخش

در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال فاینورد هلند میهمان لاتزیو ایتالیا بود و این دیدار را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد. در حالی که تیم فاینورد با نتیجه یک بر صفر از میزبان خود عقب بود

علیرضا جهانبخش از دقیقه ۷۶ برای «فاینورد» به میدان رفت اما نتوانست مانع از شکست این تیم مقابل «لاتزیو» شود.

سامان قدوس

سامان قدوس در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس در دیدار مقابل «وستهام یونایتد» که با برتری سه بر دو برنتفورد همراه بود فقط یک دقیقه فرصت بازی پیدا کرد. برنتفورد با این پیروزی ۱۶ امتیازی شد و در رده نهم لیگ جزیره قرار گرفت.

میلاد محمدی

تیم فوتبال «آ ا ک» آتن در هفته دهم لیگ برتر یونان «آ ا ک» آتن در یک بازی خارج از خانه مقابل «کیفیسیاس» با گلی که در دقیقه ۸۵ دریافت کرد، به تساوی یک بر یک رضایت داد تا ۲۱ امتیازی شود و در رتبه سوم جدول سوپر لیگ یونان بماند و شانس رسیدن به رده دوم را از دست بدهد. میلاد محمدی ملی‌پوش ایرانی «آ ا ک» آتن در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت و در دقیقه ۷۶ نخستین کارت زرد فصل خود را دریافت کرد.

احسان حاج صفی دیگر ملی پوش ایرانی این تیم به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داد.

ناکامان ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا/ گزارش عملکرد لژیونرها

الهیار صیادمنش

در هفته پانزدهم چمپیونشیپ انگلستان هم تیم فوتبال هال سیتی مقابل «وست بروم» به میدان رفت و با نتیجه سه بر یک شکست خورد. الهیار صیادمنش بازیکن تیم هال سیتی در حالی که این تیم با همین نتیجه عقب بود در دقیقه ۸۳ به زمین آمد. اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی «هال سیتی» که پیش از این در ۱۴ مسابقه چمپیونشیپ انگلیس فقط دو بازی به زمین رفته بود در این مسابقه طلسم بازی نکردن را شکست هرچند در این مدت کم نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

غیبت سعید عزت اللهی

تیم فوتبال «وایله» در هفته چهاردهم لیگ برتر دانمارک با نتیجه یک بر صفر مقابل «نوردلند» شکست خورد تا با ۹ امتیاز در رده چهاردهم لیگ این کشور قرار بگیرد. سعید عزت اللهی ملی‌پوش ایرانی وایله در این مسابقه در لیست ۲۳ نفره تیم قرار نگرفته بود.

سید مجید حسینی و علی کریمی

در هفته یازدهم سوپرلیگ ترکیه تیم فوتبال «کایسری اسپور» شامگاه دوشنبه در ورزشگاه خانگی خود به مصاف «آلانیااسپور» رفت و موفق شد در این دیدار با نتیجه یک بر صفر به برتری برسد. علی کریمی و سیدمجید حسینی دو لژیونر ایرانی تیم «کایسری اسپور» از ابتدا در زمین حاضر بودند. مجید حسینی به طور کامل بازی کرد و علی کریمی در دقیقه ۹۰+۲ از زمین بازی خارج شد.

تیم کایسری اسپور با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و در رده ششم سوپرلیگ ترکیه قرار گرفت.

صادق محرمی

در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کرواسی، تیم «دیناموزاگرب» در یک دیدار خارج از خانه شامگاه یکشنبه به مصاف «واراژدین» رفت که این دیدار با نتیجه تساوی یک به یک به پایان رسید. صادق محرمی ملی پوش ایرانی «دیناموزاگرب» در این مسابقه فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد و از روی نیمکت شاهد بازی تیمش بود.

کریم انصاریفرد

در هفته دهم لیگ برتر قبرس، اومونیا در استادیوم شهر نیکوزیا میزبان «آپولون لیماوس» بود و موفق شد با نتیجه دو بر صفر پیروز شود. کریم انصاریفرد مهاجم تیم اومانیا در این مسابقه بازی را از روی نیم کت آغاز کرد و در دقیقه ۷۷ وارد زمین شد.

علی قلی زاده و بازگشت به مسابقات

علی قلی‌زاده پس از اینکه در فصل تابستان با انتقالی گران قیمت از «شارلروا» بلژیک به «لخ پوزنان» پیوست در ۱۳ هفته ابتدایی لیگ لهستان، به دلیل پارگی رباط صلیبی در دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران و روسیه، فرصت بازی به دست نیاورده بود. اما با پایان دوران مصدومیت، در این مسابقه در دقیقه ۸۰ وارد زمین شد تا نخستین بازی خود در لیگ برتر لهستان را در فصل جاری مسابقات انجام دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.