نماینده جنبش اسلامی حماس در ایران گفت: برخی کشورهای اسلامی و عربی تا به امروز در مقابل جنایتهای رژیم غاصب اسراییل آنچنان که از آنها انتظار می رود عمل نکرده اند و این سکوت محکوم است.

نماینده حماس در ایران: سکوت کشورهای عربی در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونسیتی محکوم است

به گزارش قدس آنلاین، خالد قدومی جمعه شب در دیدار با برخی از علمای اهل سنت شهرستان تایباد افزود: کشوهای اسلامی افزون بر ۲ میلیارد مسلمان دارند و این در حالی است رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی با هفت میلیون نفر در سرزمینهای اشغالی قدس به جنایت‌های خود ادامه می دهد، آیا وقت آن نرسیده که ملت‌های مسلمان سکوت خود را بشکنند؟

وی ادامه داد: بعد از عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت که ضربه سنگینی بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد شد، نیروهای این رژیم برای جبران خسارت‌های وارده شدیدترین حملات خود را بر مردم مظلوم غزه پیش‌بینی کردند.

نماینده جنبش اسلامی حماس در ایران بیان کرد: باگذشت بیش از ۳۴ روز از حملات رژیم غاصب صهیونیستی به مردم فلسطین هنوز از گذرگاه رفح کمکهای مردمی به درستی وارد سرزمین اشغالی قدس نمی شود که این خود فاجعه انسانی را به دنبال دارد.

خالد قدومی با اشاره به اینکه بعد از حمله طوفان الاقصی نیروهای مقاومت تاکنون فقط ۵۰۰ دستگاه کامیون کمک‌های بشردوستانه به گذرگاه رفح رسیده است، ادامه داد: صهیونیست‌ها و دست نشانده‌های آنان به دنبال ترمیم و جبران ضربات طوفان الاقصی هستند و هم‌اکنون بیشتر کودکان و غیرنظامیان را نشانه رفته اند.

وی افزود: به اقرار کارشناسان اقتصادی رژیم صهیونیستی، ضربه های سنگینی اقتصادی به این رژین غاصب وارد شده که در جامعه بین‌المللی بازتاب‌های زیادی داشته است و جبران آن سالها زمان می‌برد.

وی با تاکید براینکه در این برهه حساس اقدام‌های وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در جای جای کشورهای اروپایی به یک نفرت و انزجار تبدیل شده است، افزود: حضور مردم سایر کشورها در خیابانها و محکوم کردن اقدام‌های گستاخانه اسراییل در محافل جهانی از مهمترین دستاوردهای طوفان الاقصی است.

خالد قدومی در سفر به شهرستان تایباد، در جمع نمازگزاران مسجد مالک الملک تایباد حضور یافت و با برخی از علمای اهل سنت این مسجد دیدار و گفت و گو کرد.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.