کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای خراسان رضوی امروز نیز نسبت به روز گذشته روند کاهشی خواهد داشت و دما در بیشتر نقاط بین سه تا چهار درجه کاهش می‌یابد.

دمای هوا در بیشتر نقاط خراسان رضوی تا ۴ درجه کاهش می‌یابد

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: هوای سرد که از اواخر هفته گذشته این استان را فرا گرفته است تا فردا عصر ماندگار خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: سرمای هوا به دلیل ورود جریانات ناپایدار جوی است که علاوه بر کاهش دما، موجب ابرناکی و بارش‌های پراکنده در بیشتر نقاط خراسان رضوی به خصوص مناطق کوهستانی شده است.

وی ادامه داد: دمای خراسان رضوی امروز نیز نسبت به روز گذشته روند کاهشی خواهد داشت و دما در بیشتر نقاط بین سه تا چهار درجه کاهش می‌یابد.

آهنگرزاده گفت: هم اکنون آسمان در مناطق شمالی، غربی و مرکزی خراسان رضوی ابری است که وقوع بارش‌های رگباری در مناطق کوهستانی دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: طی شبانه روز گذشته، نیشابور با چهار و سرخس با ۳۰ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۹ تا ۲۴ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۱۳ درجه سلسیوس است که امروز در گرمترین ساعات از ۱۷ درجه فراتر نخواهد رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.