یک رسانه صهیونیستی با ابراز نگرانی درباره حضور اعضای یگان ویژه «رضوان» حزب‌الله در مرز لبنان و فلسطین اشغالی اعلام کرد که حضور این نیروها در مرزها موجب می‌شود شهرک‌نشینان اسرائیلی در مناطق شمالی برای مدتی طولانی نتوانند به منازل خود برگردند.

هراس صهیونیست‌ها از حضور یگان «رضوان» حزب‌الله در مرز لبنان با فلسطین

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس تسنیم نوشت: میان انتقادات گسترده محافل و کارشناسان صهیونیست از سران سیاسی و نظامی این رژیم به‌دلیل طولانی کردن جنگ غزه و صحبت از ادامه‌دار بودن آن، روزنامه عبری هاآرتص با اشاره به اظهارات مسئولان ارتش و کابینه رژیم اشغالگر مبنی بر اینکه جنگ غزه چند ماه طول می‌کشد و در مقابل، آمریکایی‌ها نگران عدم تحقق اهداف خود و کمبود وقت هستند، اعلام کرد که خسارات ارتش اسرائیل در این جنگ روز به روز بیشتر می‌شود.

این رسانه عبری گزارش داد: در شرایطی که نیروهای ارتش اسرائیل از رسیدن به یک دستاورد قاطع میدانی در جنگ غزه ناتوان هستند، ارتش درباره طولانی شدن این جنگ تا چندین ماه صحبت می‌کند، این درحالی است که آمریکا سیگنال‌هایی ارسال کرده است مبنی بر اینکه "چند هفته بیشتر فرصت نداریم".

هاآرتص در ادامه با ابراز نگرانی درباره حضور اعضای یگان ویژه «رضوان» حزب‌الله در مرز لبنان و فلسطین اشغالی اعلام کرد که حماس تا شکست فاصله زیادی دارد و حضور این نیروهای حزب‌الله در مرزها موجب می‌شود شهرک‌نشینان اسرائیلی در مناطق شمالی برای مدتی طولانی نتوانند به منازل خود برگردند.

این روزنامه صهیونیستی با اشاره به تلفات سنگین ارتش این رژیم در جنگ زمینی با رزمندگان مقاومت اعلام کرد زمانی که نیروهای حماس از پشت به نیروهای اسرائیلی حمله می‌کنند خسارات زیادی به صفوف ارتش اسرائیل وارد می‌گردد.

در ادامه این گزارش آمده است: این تصور که رهبری مقاومت فلسطین تسلیم شود یا تحت تأثیر فشارها عقب‌نشینی کند، تصوری کاملاً اشتباه است.

روزنامه عبری هاآرتص با انتقاد از عملکرد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر اعلام کرد که او حتی قادر به ابراز هی‌چگونه همدردی با شهرک‌نشینان اسرائیلی نیست و همچنان به صحبت‌های کلیشه‌ای و بیهوده خود ادامه می‌دهد.

یک افسر ارشد صهیونیست نیز در گفت‌وگو با هاآرتص گفت: بیش از 35 سال است که یونیفورم نظامی می‌پوشم و در طول زندگی‌ام آموخته‌ام که کار من ایجاد دیواری است که شهرک‌نشینان را از خطر جدا می‌کند، اما باید اعتراف کنیم که ما در 7 اکتبر شکست خوردیم و این شکست چیزی نیست که به‌آسانی بتوان آن را جبران کرد.

یگان ویژه رضوان وابسته به حزب‌الله لبنان با افزایش احتمال ورود جدی‌تر این حزب به جنگ با رژیم صهیونیستی به مؤلفه‌ای تبدیل شده که خواب مسئولان امنیتی و نظامی و افکار عمومی صهیونیست‌ها را آشفته کرده است، در همین رابطه روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت به‌نقل از یوسی یهوشواع تحلیلگر نظامی خود که ارتباطات نزدیکی با منابع امنیتی رژیم صهیونیستی دارد، تصریح می‌کند که تا زمانی که این یگان در مرزهای لبنان حضور دارد، هیچ امیدی وجود ندارد که ساکنان شمال سرزمین‌های اشغالی که منازل خود را تخلیه کرده‌اند به خانه و زندگی خود برگردند.

«نیر دووری» خبرنگار شبکه 12 تلویزیون رژیم اشغالگر نیز که اخبار درگیری‌ها در مرز فلسطین اشغالی با لبنان را پوشش می‌دهد اعلام کرد: نیروهای حزب‌الله در چندمتری ما قرار دارند، این مسئله بسیار برای اسرائیلی‌ها نگران‌کننده است و موجب وحشت ساکنان شهرک‌های نزدیک به مرز لبنان شده است.

رسانه‌های صهیونیستی با ابراز نگرانی درباره تشدید حملات موشکی حزب‌الله به مناطق شمالی فلسطین اشغالی اعلام کردند که حزب‌الله اگر بخواهد قدرت رسیدن به عمق اسرائیل (فلسطین اشغالی) را دارد، واقعیت آن است که ابتکار عمل امروز در جبهه شمالی در دست حزب‌الله است و ارتش اسرائیل سرخورده شده است و مدتی طولانی است که در موضع دفاعی قرار دارد.

پایان پیام/ت

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.