رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: سومین عامل درگیری خونین اراذل و اوباش در محله سعادت آباد پایتخت با تلاش ماموران انتظامی دستگیر شد.

دستگیری سومین عامل درگیری خونین سعادت‌آباد/ سرقت خودرو با پلاک جعلی

به گزارش قدس آنلاین،  سرهنگ سعید راستی روز یکشنبه با تایید دستگیری این فرد، اظهار کرد: اواسط ماه جاری در پی دریافت پرونده‌ای با موضوع ضرب و جرح عمدی با سلاح سرد توسط تعدادی از اراذل و اوباش غرب تهران در محله سعادت آباد و شکایت شاکیان، بلافاصله پلیس با جدیت تمام بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: از همان ساعات اولیه درگیری، تحقیقات پلیسی انجام و ۲ نفر از عاملان درگیری در کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس شناسایی و بازداشت شدند و در طول چند روز گذشته ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران موفق به شناسایی مخفیگاه نفر سوم مرتبط با این پرونده در محله طرشت شدند.

سرهنگ راستی تاکید کرد: پس از شناسایی محل اختفای این فرد با هماهنگی مقام قضایی شب گذشته در یک عملیات غافلگیرانه ماموران پلیس موفق شدند این فرد شرور را در مخفیگاهش دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مقر پلیس انتقال دهند.

وی با اشاره به اینکه از مخفیگاه این متهمان مقادیری سلاح سرد غیرمجاز کشف شد، ادامه داد: شناسایی سایر متهمان احتمالی پرونده در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار دارد.

سارق حرفه‌ای به همراه پلاک‌های جعلی خودرو دستگیر شد

فرمانده یگان امداد تهران نیز با اشاره به دستگیری یک سارق حرفه‌ای خودرو در غرب تهران گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران گشت انتظامی یگان امداد شب گذشته در حال گشت‌زنی در محدوده غرب تهران به سرنشین یک خودروی سواری مشکوک و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

سردار سلمان آدینه وند تاکید کرد: یک سرنخ (سرقتی بودن خودرو) کافی بود تا دستور ایست به سرنشین اعلام شود اما او به محض شنیدن دستور توقف از سوی پلیس متواری شد.

فرمانده یگان امداد تهران ادامه داد: متهم به طرز خطرناکی در خیابان‌های این محدوده در حال فرار بود و سعی می‌کرد با حرکات مارپیچ از دست ماموران بگریزد که در این حین با چند خودروی پارک شده در خیابان برخورد و به آنها خسارت وارد کرد اما در نهایت متوقف و راننده نیز دستگیر شد.

سردار آدینه وند با بیان اینکه از متهم پلاک‌های جعلی، آلات و ادوات سرقت کشف شد، اضافه کرد: متهم پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت خودروی مذکور و چند سرقت‌ دیگر در شهر تهران اعتراف کرد.

وی یادآور شد: در تحقیقات ماموران نیز مشخص شد، متهم دارای سوابق متعدد کیفری بوده و در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت‌ خودروهای شهروندان در خیابان‌های تهران می‌کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.