معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی تاکید کرد: ما از اسرائیل نمی‌ترسیم و اگر تصمیم به جنگ با لبنان و حزب‌الله بگیرد، با تمام قدرتی که برای سرنگونی این رژیم داریم، با آن مقابله خواهیم کرد.

شیخ نعیم قاسم: حزب‌الله ترسی از اسرائیل ندارد

به گزارش قدس انلاین از پایگاه خبری العهد، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان خاطرنشان کرد: وقتی از سوی رژیم اسرائیل جنگی علیه ما شروع می‌شود، چاره‌ای جز دفاع با تمام وجود نداریم و به همین دلیل اگر جنگ شود از ما نمی‌پرسند چرا مقاومت می‌کنید.

وی تاکید کرد: در هر جنگی با رژیم اشغالگر می‌توانیم پیروز شویم.

نعیم قاسم افزود: در مورد اینکه آیا جنگ اکنون رخ خواهد داد یا خیر، باید بگویم که این موضوع به تحولات غزه و همچنین به تصمیم اسرائیل برای آغاز جنگ مرتبط است.

وی در خصوص عملیات طوفان الاقصی نیز با اشاره به اینکه باید بر هدف اصلی هفتم اکتبر متمرکز شویم، خاطرنشان کرد: هدف این عملیات، اقدام مقاومت برای رسیدگی به بسیاری از مسائل مورد توجه فلسطینی‌ها و آزادی اسرا بود. این درست نیست که ما بر جزئیاتی که برای توجیه کشتارهای گسترده رخ داده است، تمرکز کنیم. دیدگاه ما این است که همه چیز باید به حالت اولیه برگردد: چه کسی باعث عملیات هفتم اکتبر شد؟ این رژیم اشغالگر اسرائیل بود که باعث این عملیات شد.

وی ادامه داد: هفتم اکتبر واکنش و مقاومت بود. آیا شما این فرصت را داشتید که غیرنظامیان کشته شده توسط اسرائیل را در ۷۵ سال گذشته بشمارید تا ببینید که ده‌ها و صدها هزار فلسطینی بدون هیچ توجیهی غیر از اینکه مالک این سرزمین هستند، کشته، زخمی یا اسیر شده‌اند؟

عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین درحالی وارد چهلمین روز شده است که رژیم صهیونیستی در حملات خود به نوار غزه علاوه بر زنان و کودکان و ارتکاب جنایات جنگی به بیمارستانها هم حمله می‌کند و مانع از ورود سوخت به نوار غزه برای تامین برق بیمارستان‌ها شده است که این امر به از کار افتادن ژنراتورهای بیمارستان‌ها و قطع برق منجر شده است.

در روزهای گذشته، مقامات رژیم صهیونیستی همزمان با ورود زمینی به غزه، هشدارهایی را درباره حملات هوایی به جنوب لبنان داده‌اند که این موضوع واکنش مقامات حزب‌الله، لبنان و سایر کشورهای اسلامی را در پی داشته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.