مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: امسال با برنامه ریزی های صورت گرفته ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان استان به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

اعزام ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان ایلامی به راهیان نور

به گزارش قدس آنلاین، علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام، صبح پنجشنبه ۲۵ آبان ماه گفت: امسال با برنامه ریزی صورت گرفته و هماهنگی با سپاه امیرالمومنین (ع) و بسیج دانش آموزی ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان استان به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

وی افزود: در دومین مرحله از اردوی راهیان نور صبح امروز بیش از ۲۵۰ نفر از دانش آموزان دختر مدارس ایلام به مناطق عملیاتی استان اعزام شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام یادآور شد: دانش آموزان در این برنامه فرهنگی، آموزشی و ترویجی به یادمان های شرهانی، قلاویزان، سه راهی جندالله و قرارگاه حضرت امیر (ع) در سه راهی بانروشان در استان ایلام و فتح المبین در استان خوزستان اعزام می شوند.

 درویشی اضافه کرد: آشنایی دانش آموزان دختر و پسر با دوران دفاع مقدس، رشادت رزمندگان ایرانی در برابر رژیم بعث، الگوگیری آن‌ها از سیره عملی و اخلاقی شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جدید را از جمله اهداف کاروان های راهیان نور دانش آموزی عنوان کرد.

تا پایان سال جاری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز شهرستان ایلام به مناطق عملیاتی استان اعزام می‌شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.