رئیس جمهور گفت: تمام بشریت امروز نسبت به نظام سلطه، رژیم صهیونیستی و آمریکا اعلام انزجار می‌کنند اما وعده الهی در نصرت فلسطین تحقق خواهد یافت. بی تردید پایان ظالمان اعلام می‌شود و مردم فلسطبن به حق خود می‌رسند.

رئیسی: وعده الهی در نصرت فلسطین محقق می‌شود / بی‌تردید کودک‌کشی‌ها پایان می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی امروز در مصلای حضرت امام خمینی (ره) شهرکرد در جمع مردم، اظهار داشت: این روزها امت اسلامی و جامعه بشری برای غزه غصه‌دار است، مردان و زنان ما در ایران اسلامی برای کودکان غزه غصه دار هستند و تمام بشریت امروز نسبت به نظام سلطه، رژیم صهیونیستی و آمریکا اعلام انزجار می‌کنند اما وعده الهی در نصرت فلسطین تحقق خواهد یافت. 

وی مطرح کرد: بی‌تردید در خصوص این کودک‌کشی‌ها و نفرتی که عالم نسبت به رژیم صهیونیستی دارد، دست انتقام الهی بیرون می‌آید و پایان این ظالمان اعلام می‌شود و مردم فلسطین به حق و حقوق خود می‌رسند. امروز صف حق و باطل، صف شرارت و شرافت است که قطعا صف حق و شرافت پیروز است.

رئیس جمهور ادامه داد: خرسندم که امروز در جمع مردم استان چهارمحال و بختیاری هستم و از استقبال این مردم تشکر می‌کنم. مردم این دیار امتحان خود را پس دادند و پای انقلاب اسلامی با تمام وجود ایستادند و نشان صدق این ایستادگی ۲۵۰۰ شهید و ۷ هزار جانباز و ایثارگر از این استان است. 

رئیسی بیان کرد:  عشایر، بختیاری‌ها، لرها، ترک‌ها و فارس‌ها همواره نشان دادند در این خطه همواره همراه انقلاب هستند، خدمت به مردم برای همه کسانی که در کسوت خدمتگذاری در جای جای کشور هستند، افتخار بزرگی است و باید خالصانه کار جهادی کرد.

وی با اشاره به پروژه‌هایی با طول ۱۴ سال و ۱۳ سال در استان چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: در شرایطی که پروژه‌های ۱۴ ساله در استان وجود داشت در این دو سال تا ۱۳ برابر کار سرعت پیدا کرد تا کار به نتیجه برسد. 

رئیس جمهور با اشاره به طرح‌های آبرسانی استان چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: امروز آنچه در سفر قبل در رابطه با وضعیت آبرسانی وعده داده شد محقق می‌شود. این استان از ظرفیت‌های بسیار خوبی برقرار است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.