۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
کد خبر: 937002

همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، آیت الله سید ابراهیم رئیسی بمنظور افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره)به شهرستان شهریار سفر کرد.

رئیس جمهور وارد شهریار شد

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان بمنظور افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) و سخنرانی در جمع مردمی به شهرستان شهریار وارد شد.

بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان شهریار طی ۳۴ سال به علت اختلاف هیات مدیره و تیمی از خیران که برای ساخت آن آستین بالا زده بودند، نیمه کاره باقی مانده بود که با پیگیری دولت سیزدهم این مشکل رفع و با تامین اعتبار، روند تکمیل و آغاز جذب نیروی تخصص آن شدت گرفت تا پیشرفت فیزیکی ۷۴ درصدی آن به ۱۰۰ درصد و مرحله بهره برداری برسد.

با همین سیاست نیز دولت سیزدهم طی ۲ سال گذشته موفق شده ۱۵ هزار تخت بیمارستانی را به بهره برداری برساند که اغلب آنها مربوط به تکمیل پروژه های نیمه کاره بخش درمان و بیمارستان بوده است.

اردیبهشت ۱۴۰۱ رئیس جمهور در جریان سفر به شهرستان شهریار از مشکلات و موانع تکمیل و معطل مانده ۳۰ ساله بیمارستان نیمه‌تمام امام خمینی (ره) شهریار مطلع شد و دستور تکمیل آن طی یک سال را داد، اکنون دولتمردان با کار جهادی به این وعده جامه عمل پوشاندند و این بیمارستان صبح فردا (۲۸ آبان) با حضور آیت‌الله رئیسی افتتاح می‌شود.

نهضت تکمیل پروژه های نیمه تمام در دولتِ آیت الله رئیسی، سنگ بنا و محوراساسی قرار گرفته، به گونه ای که با اهتمام ویژه رئیس جمهور برتکمیل پروژه های نیمه تمام، آبادانی و پیشرفت برای استان های مختلف به ارمغان آمده و از این رو شناسایی این پروژه ها در هر استان، کلیدی ترین محور سفرهای رئیس جمهور تعریف شده است.

دولت با بررسی های کارشناسی و تزریق منابع مالی کافی، اقدام به تکمیل و راه اندازی این پروژه ها کرد و پروژه هایی که دولت قبل بدون برنامه کلید زده، رها کرده بود و سالیان سال خاک می خورد را به نتیجه رساند که بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار یکی از این پروژه های زیر خاکی است.

اردیبهشت ۱۴۰۱ بود که رئیس جمهور به نگین سرسبز غرب تهران سفر کرد و در آن سفر در گفت‌وگو با پیمانکار و مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از مشکلات و موانع تکمیل و معطلی ۳۰ ساله بیمارستان نیمه تمام امام خمینی (ره) شهریار مطلع شد و در همانجا دستور داد تا ظرف یک سال این بیمارستان تکمیل شود و در این زمینه وزارتخانه مربوطه را مکلف کرد تا همزمان روند جذب نیرو و تأمین تجهیزات بیمارستان را شروع کند و با تکمیل بیمارستان زمینه افتتاح کامل آن فراهم شود.

حالا یک سال از آن دستور قاطع می گذرد و دولتمردان توانستند با کار جهادی و تلاش شبانه روزی به این وعده رئیس جمهور جامه عمل بپوشانند و با تامین اعتبار به تکمیل عملیات عمرانی و تجهیز این بیمارستان کمک کنند. تکمیل این پروژه نیاز به ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار داشت که این رقم در سفر رئیس جمهوری به این شهرستان به تصویب رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.