عضو هیئت مدیره مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز به موقع سهم مشارکت اعضای بازنشسته خبر داد و گفت: واریز سهم مشارکت فرهنگیان بازنشسته بر اساس اطلاعات وصولی از مناطق شروع شده و حداکثر تا نیمه اول آذر به طور کامل و به ترتیب وصول اطلاعات تسویه حساب می‌شود.

 سهم الشرکه فرهنگیان بازنشسته تانیمه آذر پرداخت می شود

 مهدی پندار با اشاره به نحوه پرداخت سهم الشرکه اعضای بازنشسته صندوق ذخیره با تاکید بر اینکه رویکرد جدی هیات امنا و هیات مدیره صندوق رضایتمندی حداکثری فرهنگیان است، اظهار کرد: سیاست‌ کلی موسسه در پرداخت سهم الشرکه بر این است که این واریزی پس از ارسال مدارک و اطلاعات بازنشستگی اعضا از مناطق و استانها به موسسه، در کمتر از یک ماه انجام شود.
عضو هیئت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به شائبه‌هایی مبنی بر تأخیر در روند پرداختی‌ها، گفت: هیئت مدیره صندوق این موضوع را به طور جد مورد پیگیری قرار داد و نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که مشکلی بابت تأمین مالی سهم الشرکه اعضای بازنشسته وجود ندارد. ضمن اینکه تاکنون تأخیری در واریزی به حساب اعضای بازنشسته عضو صندوق وجود نداشته است.
وی تأکید کرد: اگر احیاناً تأخیری در پرداخت‌ها وجود داشته باشد به دلیل تأخیر در ارسال اطلاعات بازنشستگی فرهنگیان از سوی مناطق بوده و صندوق ذخیره طبق آنچه که قبلاً اعلام کرده بود حداکثر ظرف یک ماه پس از دریافت مدارک نسبت به واریز سهم الشرکه اقدام می‌کند.
پندار با اشاره به اینکه واریزی سهم‌الشرکه بازنشستگان در حال انجام است، گفت: بر اساس اطلاعات بازنشستگی ارسال شده از مناطق و استانها این روند حداکثر تا نیمه اول آذر ماه به طور کامل به پایان می رسد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.