پس از تعویض سردار آزمون، مهدی طارمی از بستن بازوبند کاپیتانی امتناع کرد.

چرا طارمی از بستن بازوبند کاپیتانی خودداری کرد؟

به گزارش قدس آنلاین، در شرایطی که تمامی حواس‌ها به تنش‌های پیش آمده از سوی فرخ سیفی‌اف و پرتاب توپ این بازیکن به سمت رامین رضاییان بود، در پس زمینه این اتفاق، مهدی طارمی حضور داشت که از بستن بازوبند کاپیتانی بر بازو خودداری کرد.

در دقیقه ۷۵ دیدار ایران و ازبکستان بود که امیر قلعه نویی تصمیم گرفت تا آزمون را از زمین بازی بیرون کشیده و مهرداد محمدی را جانشین او کند. سردار که در غیاب حاج صفی و جهانبخش بازوبند کاپیتانی را بر دست بسته بود، هنگام خروج از زمین، آن را به یکی از بازیکنان تیم ملی داد.

در لحظه خروج آزمون از زمین بازی، او بازوبند را به خلیل زاده سپرد. اما پس از تغییر زاویه دوربین که کارگردان تلویزیونی خروج سردار را به تصویر می‌کشید، بازوبند در دست عزت اللهی دیده شد. به نظر می‌رسد که شجاع این بازوبند را به سعید سپرده تا بر بازوی طارمی ببندد.

درست در لحظاتی که فرخ سیفی‌اف توپ را به سینه رضاییان کوبید، به فاصله کمی از این اتفاق، عزت اللهی در تلاش بود تا بازوبند را بر بازوی مهدی طارمی ببندد ولی مهاجم پورتو به دلایلی نامشخص از انجام این کار امتناع کرد و از سعید درخواست کرد تا بازیکن دیگری وظیفه کاپیتانی تیم را برعهده بگیرد.

در این لحظات بود که شجاع با ترک خط دفاعی تیم به سراغ عزت اللهی رفت و بازوبند را از دستان او کشید و قصد داشت تا طارمی در دقایق باقیمانده به عنوان کاپیتان تیم ملی در میدان تیم را رهبری کند ولی به نظر می‌رسد که عزت اللهی به خلیل زاده فهماند که مهدی قصدی برای بستن بازوبند ندارد.

در نهایت پیگیری‌ها مشخص کرد که دلیل امتناع طارمی از بستن بازوبند این بوده که او اعتقاد داشته است باید بیرانوند به عنوان کاپیتان تیم ملی بازوبند را بر بازو ببندد و این اتفاق نیز بالاخره رخ داد و سنگربان تیم ملی در دقایق پایانی بازی نقش کاپیتان تیم را بازی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    0 0
    من میخوام مهدی طارمی کاپیتان باشد