فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: جنگ غزه نماد قرار گرفتن جبهه اسلام و کفر در مقابل یکدیگر است و رژیم صهیونیستی امروز در مردابی فرورفته که راه نجاتی برای خود نمی‌بیند.

فرمانده سپاه روح‌الله: حماس مدل جدید فروپاشی رژیم صهیونیستی را ارائه کرد

به گزارش قدس آنلاین، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ظهر امروز در شورای اداری شهرستان دلیجان  اظهار کرد: جنگ غزه نماد قرار گرفتن جبهه اسلام و کفر در مقابل یکدیگر است و رژیم صهیونیستی امروز در مردابی فرورفته که راه نجاتی برای خود نمی‌بیند. 

وی افزود: اسرائیل همواره چهار راهبرد ایجاد درگیری در بیرون مرزها، داشتن عملکردپیش‌دستانه، ایجاد ثبات سیاسی و امنیت داخلی و قدرت بازدارندگی را پیش می‌برد؛ این رژیم پوشالی که بیش از ۴۵۰ هزار نظامی دارد، در مقابل ۱۵ هزار رزمنده حماس شکست خورد و برای اولین بار حماس عملیات پیش دستانه را انجام داد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: امروزه شاهدیم درگیری در خود هیات حاکمه رژیم صهیونیستی وجود دارد و این در تصمیم گیری‌های آنها مشاهده می‌شود. 

کریمی افزود: ۱۵ هزار نیروی حماس در مقابل ۴۵۰ هزار نیروی تا دندان مسلح توانسته کاری کند که تمام دنیا را متعجب ساخته و این شدنی نیست مگر با قدرت الهی و اراده قوی مجاهدان جبهه مقاومت.

وی با بیان اینکه اگر حماس عملیات پیش دستانه انجام نداده بود رژیم صهیونیستی ظرف این سه ماه غزه را نابود می‌کرد، گفت:  آنها می‌خواستند مردم غزه را نابود یا تبعید کنند؛ این نقشه دشمن بود. در۴۴سال گذشته وعده‌های خداوند را در صحنه‌های مختلف انقلاب به وفور دیده‌ایم و همواره محاسبات ظاهری و کلاسیک در مقابل قدرت الهی مردود شده‌اند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی جنگ ترکیبی که دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران براه انداخته را برای دگرگونی حقایق و نامیدسازی و غفلت از شکست دشمن و زدن وحدت ایران دانست و بیان کرد:  این جنگ شناختی دشمن نشان از شکست آن و از دست دادن برتری درحوزه نظامی دشمن است چراکه پی برده آنچه که می‌تواند او را شکست دهد سلاح معنویت است و با تمام وجود در صدد است تا معنویت را در جریان یک جنگ شناختی و ترکیبی از جامعه ما بگیرد.

کریمی با بیان اینکه دشمن با در دست داشتن امپراتوری رسانه‌ایی عملیات گسترده‌ایی علیه مقاومت آغاز کرد اما در این موردهم شکست خورد، اظهار کرد: ما شاهدیم درلندن تظاهرات ضد جنایات رژیم صهیونیستی شکل می‌گیرد. 

فرماندار دلیجان نیز باگرامیداشت هفته بسیج گفت: به برکت تلاش‌ها ایثار و مجاهدت‌های بسیجیان دستاوردهای عظیمی خلق شده که در راستای امید آفرینی بوده، بنابراین از مسوولان انتظار می‌رود در حوزه خدمت‌رسانی به مردم تمام تلاش خود را بکار گیرند و در راستای جذب حداکثری تدبیر کنند.

قاسمی همچنین با ارائه گزارشی از برنامه‌های هفته فرهنگی دلیجان ارائه ۱۲۰ عنوان برنامه مختلف دراین هفته را مثبت  ارزیابی کرد.

فرماندار دلیجان همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو خواستار رعایت اصل بی طرفی توسط مدیران وپرسنل ادارات دولتی درانتخابات شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.