وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به لبنان، در مزار شهدای مقاومت و شهید عماد مغنیه حضور یافت و یاد شهدای مبارزه با رژیم صهیونیستی را گرامی داشت.

ادای احترام امیرعبداللهیان به شهدای مقاومت

به گزارش قدس آنلاین، حسین امیرعبداللهیان در جریان سفر به لبنان، در مزار شهدای مقاومت و شهید عماد مغنیه حضور یافت و یاد شهدای مبارزه با رژیم صهیونیستی را گرامی داشت.

گفتنی است، وزیر امور خارجه کشورمان ظهر روز گذشته جهت گفت‌وگو با مقامات لبنان پیرامون آخرین تحولات منطقه‌ای وارد لبنان شد.

این سفر در استمرار و تکمیل تلاش‌های مستمر و فشرده دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران طی یک ماه و نیم گذشته در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، پایان دادن به تجاوز ظالمانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه غزه، رفع محاصره ظالمانه و ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به آن انجام می‌شود.

امیرعبداللهیان در بدو ورود به بیروت در فرودگاه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ۶ هفته مقاومت قهرمانانه غزه اثبات کرد زمان به نفع رژیم صهیونیستی نخواهد بود. این ۶ هفته ثابت کرد بازنده اصلی در افکار عمومی جهان آمریکا و رژیم صهیونیستی بودند.

وی خاطرنشان کرد: تردیدی وجود ندارد که آینده غزه و فلسطین را تنها مردم فلسطین رقم خواهند زد. ما از رهبران مقاومت منطقه شنیده‌ایم تا احقاق کامل حقوق فلسطین و به نتیجه رسیدن مبارزات دست‌های مقاومت روی ماشه باقی خواهد ماند.

دیپلمات ارشد کشورمان گفت: ما در بیروت هستیم تا با رایزنی با مقامات عالی لبنان در خصوص امنیت حداکثری منطقه و احقاق حقوق فلسطین رایزنی داشته باشیم.

در ادامه این سفر، وزیر امورخارجه کشورمان با «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

همچنین امیرعبداللهیان در ادامه رایزنی‌های خود در لبنان با نجیب میقاتی، نخست‌وزیر پیشبرد امور لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

این دومین سفر وزیر امور خارجه کشورمان به لبنان و سومین سفر به کشورهای منطقه پس از آغاز جنگ غزه است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.