مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: از شش اثر تالیفی نویسندگان معلول استان رونمایی شد.

رونمایی از ۶ اثر تالیفی نویسندگان معلول استان سمنان

به گزارش قدس آنلاین، محمد طاهریان امروز (یکشنبه، پنجم آذر ماه) در آیینی با حضور مدیرکل بهزیستی استان، اظهار کرد: در آستانه روز جهانی معلولان، آیین رونمایی از آثار مولفان دارای معلولیت در سمنان با حضور جمعی از نویسندگان، تعدادی از توان‌خواهان و مسؤولان استانی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این آیین از کتاب «بزه دیده‌شناسی» نوشته محمدرضا موسوی‌فرد، فاطمه نوری و صادق اسمعیلی و کتاب «مرگ پول؛ فروپاشی آینده سیستم‌های پولی مالی بیم المللی» نوشته فوآد شبانی رونمایی شد. همچنین از کتاب «کارکردها و مؤلفه‌های مدیریت صنعتی» نوشته محمد هراتی و محمدرضا دائیان، کتاب «درخت پس از شب توفان» نوشته پویا پرهیز جوان، کتاب «اخلاق و حقوق» نوشته محمدرضا فرخ‌نژاد، حمیدرضا نوروزیان و حسن نوروزیان و کتاب «حسابداری صنعتی ۳» نوشته محمد هراتی و محمدرضا دائیان رونمایی و از نویسندگان این آثار تقدیر شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بر ضرورت حمایت از نویسندگان و مولفان استان تاکید و بیان کرد: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان توان خود را در راستای حمایت از نویسندگان و صاحبان آثار تالیفی هم‌استانی به کار می‌گیرد.


وی با اشاره به انتخاب سمنان به‌عنوان پایتخت کتاب کشور، افزود: کسب این عنوان فرصت مناسبی برای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان است.
 

رونمایی از ۶ اثر تالیفی نویسندگان معلول استان سمنان

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.