سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تصمیمی که AFC گرفت و موجب کسر امتیاز از ما در لیگ قهرمانان شد را متوجه نمی‌شوم. معتقدم عدالت برای تمامی تیم‌ها باید یکسالن باشد.

مورایس: نمی‌توانم تصمیم AFC را قبول کنم؛ عدالت باید برای همه یکسان باشد

به گزارش قدس آنلاین ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی مقابل نیروی هوایی عراق در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: سخت است که بخواهیم درباره مسابقه‌ای حرف بزنیم که هنوز شروع نشده است.

وی افزود:خیلی چیزها می‌شود گفت و خیلی کارها می‌شود کرد، ولی بهتر است در زمین حرف‌مان را بزنیم. راجع به بازی، فردا بهتر می‌توانیم صحبت کنیم.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: سه امتیازی که از ما کم کردند را متوجه نمی‌شوم یا نمی‌توانم قبول کنم. این خوب نبود که AFC سه امتیاز از تیم ما کم کرد و بعد سه بازی خارج از خانه داشته باشیم.

مورایس تصریح کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا سازمان قابل احترامی است اما به نظر من باید دلیل روشن‌تری برای این تصمیم‌شان می‌آوردند. به نظرم به عدالت افتخار کنیم و قوانین برای هر دو طرف مساوی باشد. فردا هم در ایران بازی می‌کنیم، بازی در ایران خیلی مهم است

وی تاکید کرد: فوتبال ورزشی است که آدم‌ها و روابطشان را به هم وصل کند. کنفدراسیون فوتبال آسیا باید برای تصمیماتی که می‌گیرد به این ارزش‌ها فکر کند و احترام بگذارد.

سرمربی سپاهان گفت: می‌خواهم بدانم آیا مشکلی بین دو کشور وجود دارد؟ فکر نمی‌کنم مشکلی بین دو کشور باشد چون پرسپولیس اکنون در عربستان است و فردا بازی دارند پس مشکلی بین دو کشور نیست.

تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه دوشنبه شب و از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، پذیرای نیروی هوایی عراق است. این دیدار در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.